ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 دی ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

هاشمی در ادامه سخنان علی خامنه ای:

حق الناس یعنی آنهائی را

که صلاحیت دارند رد نکنید! 
 
 
 
 

 

روز گذشته (چهارشنبه) هاشمی رفسنجانی نیز در دیدار با اعضای شورای مرکزی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی گفت:

تجسس در زندگی مردم یکی از مظاهر و مصادیق رذیلت‌های اخلاقی در دین اسلام است.

هیچ‌کس از مادر رئیس متولد نشده است و اگر مردم در مقطعی رأی دادند و توافق کردند که کسانی اداره امور کشور را به دست بگیرند، باید هوشیار باشیم که عمر مسئولیت‌ها نیز مانند عمر انسان‌ها کوتاه است.

تأکیدات اخیر مقام رهبری مبنی بر اینکه رأی مردم حق‌الناس است خیلی معنا دار است. این جمله یعنی این که حق ندارید کسانی را که صلاحیت دارند، رد کنید یا کسانی که صلاحیت ندارند را بر مردم حاکم کنید.

انتخابات اسفند برای شرایط داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی ایران اهمیت  دارد و باید زمینه‌ای فراهم نماییم تا پرشورترین انتخابات تاریخ انقلاب رقم بخورد.

نام‌نویسی بسیاری از خانم‌ها برای انتخابات، حتی انتخابات مجلس خبرگان، نشان از عزم آنها برای دخالت در مسایل اساسی کشور است.

خدا را شکر که در همه‌ زمینه‌ها دانشمندان جوانی داریم که البته خیلی از آنها به دلایلی در خارج از کشور هستند. وقتی شنیدم درصد زیادی از نیروهای ناسای آمریکا، ایرانی هستند، احساس دوگانه‌ای از خوشحالی و ناراحتی کردم. احساس غرور و افتخار می‌کنیم که جوانان ایرانی در مراکز مهم علمی، فضایی، پزشکی، مهندسی، مدیریت کارخانه‌های مهم جهان حضور دارند و ناراحتیم که چرا زمینه‌ای برای ماندن این جوانان در کشور فراهم نشده که بمانند و در ایران خدمت کنند.

درباره آقای روحانی باید بگویم که من از ابتدای انقلاب ایشان را می‌شناسم و در زمان جنگ سفرهای فراوانی با هم به خطوط مختلف جبهه داشتیم و می‌دانم همان تفکرات را دارد و می‌خواهد به آن تفکرات عمل کند، البته ملاحظاتی هم هست که هر انسانی باید با توجه به شرایط زمان و مکان به آنان توجه نماید.

بستن پرونده‌ هسته‌ای و 13 سال توهین، تهمت، تهدید و تحریم مجاهده‌ دولت در این بخش بود و امیدواری به ایجاد تحولات اقتصادی، در پسابرجام داریم. البته همچنان تیرهای سه شعبه‌ای از سوی جمهوری‌خواهان آمریکا، لابی صهیونیست‌ها و دلواپسان داخلی در راه است و مردم و دولت باید هوشیار باشند.

امیدواریم صلاحیت‌ها به خوبی انجام شود تا ملت در اسفند ماه حماسه‌ای دیگر خلق کند که مکمل حماسه سیاسی پرشور آنان در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 باشد.

شما هم می‌توانید با دیگر احزاب ائتلاف کنید تا بتوانید مسائل بزرگ کشور را انجام دهید.

اگر مردم به تفکرات و برنامه‌های حزبی در انتخابات رأی بدهند، در طول مسئولیت خود بر اقدامات آنان نظارت می‌کنند و در انتخابات بعدی، اگر راضی باشند، دوباره رأی می‌دهند و اگر راضی نباشند، احزاب دیگری را انتخاب می‌کنند.

 

پیک نت 17 دی

 
 

اشتراک گذاری: