ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۱ دی ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

اعلام نشده مردم از او چه دیده و میدانند

ساکنان محل سکونت رسائی

صلاحیت او را رد کردند!

 
 
 
 
 

 

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری تهران در ارتباط با رد صلاحیت یکی از جنجالی ترین نمایندگان مجلس کنونی که برای مجلس آینده هم ثبت نام کرده بود اعلام کرد:

در هفت جلسه چهار تا پنج ساعته تک تک پرونده ها بررسی شد. بموجب قانون انتخابات را هیات های اجرایی براساس تحقیقات محلی و استعلام از مراجع چهارگانه درباره افراد اظهارنظر می کند. اعضای هیات های اجرایی هم از معتمدان محلی هستند و شناخت خوبی نسبت به افراد حوزه خود دارند و علاوه براین بررسی های محلی را نیز انجام می دهند. در مورد آقای رسایی هم اعضای هیات اجرایی براساس بررسی های محلی به این نتیجه رسیده اند که وی برای کاندیداتوری در مجلس دهم صلاحیت ندارد.

اعضای هیات اجرایی 11 نفر هستند بنابراین هر فرد برای احراز صلاحیت خود باید شش رای بیاورند که رسایی این حد نصاب را نیاورد. باید به این نکته اشاره کرد که هیات های اجرایی مستقل از دولت و وزارت کشور هستند.

آقای رسایی صدای کارکنان فرمانداری را ضبط و در اینستاگرام پخش کرده است. ایشان به اعتبار کدام حکم قضایی صدای افراد را ضبط کرده است؟ ضبط صدای افراد به حکم قضایی نیاز دارد و کسانی که صدایشان ضبط شده حق پیگیری قضایی این مساله را دارند.

رسائی بلند گوی کفن پوشان حرفه ای و از کارچاق کن های آیت الله مصباح یزدی در مجلس کنونی است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۲۱ دی

 
 

اشتراک گذاری: