ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 دی ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

آیت الله اردبیلی:

 اگر 10 نفر مثل حسن خمینی

داشتیم اوضاع ما بهتر از این بود 
 
 
 
 

 

با اعلام حمایت آیت الله موسوی اردبیلی از صلاحیت سید حسن خمینی برای انتخابات مجلس خبرگان، بسیاری حجت را تمام شده ارزیابی کردند. آیت الله اردبیلی عضو شورای انقلاب، جانشین آیت الله بهشتی در ریاست قوه قضائیه (آن زمان شورای عالی قضائی نام داشت) و نامزد شورای رهبری  پس از درگذشت آیت الله خمینی است. طرحی که در مجلس خبرگان، پس از در گذشت آیت الله خمینی به رای گذاشته شد اما اکثریت را در برابر پیشنهاد "تک رهبری" بدست نیآورد.

آيت‌الله اردبيلی در ديدار با برخی از فضلای حوزه علمیه قم ضمن مفيد‌ دانستن حضور حجت‌الاسلام حاج سيدحسن خمينی در انتخابات خبرگان گفت: حضور ايشان به خير و صلاح همه است و موجب تشويق مردم به شرکت در انتخابات می‌شود. ايشان انصافا فردی خوش‌فکر است و به مسائل احاطه دارد و اگر ١٠ نفر مانند ايشان داشتيم، اوضاع ما بهتر از اين می‌توانست باشد.

ایشان صلاحيت حضور در مجلس خبرگان را دارد و به گمان من کارشکنی‌های صورت ‌گرفته به جايی نخواهد رسيد. ايشان علاوه بر انتساب به امام، فردی خوش‌نام و مورد علاقه مردم است.

طی روزهای گذشته آيات عظام علوى‌گرگانى، محفوظى، كريمى‌جهرمى، سيد جعفر كريمى، سید جواد علم‌الهدى، مسعودى ‌خمينى، احمد بهشتى، اسدالله ایمانی (امام جمعه شیراز) و درى نجف‌آبادى مرجعیت و صلاحیت حسن خمینی برای انتخابات مجلس خبرگان را تائید و اعلام کردند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 دی

 
 

اشتراک گذاری: