ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 دی ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

اخبار تحریک آمیز اسرائیل

21 میلیارد پول تحریم شده را

ایران خرج خرید نظامی می کند
 
 
 
 

 

السفیر: روزنامه "احارث" چاپ اسرائیل مدعی شد: ایران برنامه گسترده برای بازسازی نیروی نظامی خود با جنگ افزارهای نوین با اتکا به سلاح های ساخت روسیه بلافاصله پس از لغو تحریم های بین المللی شروع می کند. مهم ترین نگرانی ما (اسرائیل) نوسازی نیروی هوایی ایران و دستیابی این کشور به هواپیماهای مدرن از نوع "سوخوی ٣٠" است.

به موازات لغو قریب الوقوع تحریم ها دولت ایران قصد دارد ٢١ میلیارد دلار برای بازسازی نیروی نظامی خود خرج کند و مدرن ترین سازوبرگ های جنگی خریداری کند و نخستین کشوری که در صف فروشندگان خواهد ایستاد روس ها هستند. در این روزها هیاتی از روسیه برای مذاکرات با دولت ایران برای فروش هواپیماهای جنگی "سوخوی ٣٠" و از سرگیری خط تولید تانک های "تی ٧٢" در ایران است. علاوه بر این امکان فروش تانک های پیشرفته "تی ٩٠" نیز بررسی می شود که نیروهای روسیه اکنون در سوریه از آن استفاده می کنند. قرارداد خرید موشک های پیشرفته زمین به دریا از نوع "یاخنوت" در برنامه ایران و روسیه است.

مب افکن "سوخوی ٣٠" همطراز "اف ١٥" آمریکاست و در ماه آینده قرار است محموله نخست موشک های سامانه دفاع هوایی پیشرفته "اس ٣٠٠" به ایران برسد. ایران چهار سامانه موشکی "اس ٣٠٠" از روسیه خریده است. فرانسوی ها نیز در صف ایستاده اند و نمایندگان آنان برای فروش جنگنده هایی از نوع "رافال" با ایرانی ها مذاکره می کنند.

ایران موشک های بالستیک دور برد که دارای قابلیت حمل کلاهک اتمی است تولید کرده و اخیرا سیلوهای زیر زمینی موشکی خود را به نمایش گذاشت. موشک هائی با برد ١٨٠٠ کیلومتر که قابلیت حمل کلاهک اتمی دارند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 26 دی

 
 

اشتراک گذاری: