ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 دی ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

لغو تحریم ها علیه ایران

آنها که خوشحالند و آنها که نگرانند! 
 
 
 
 

 

با آنکه رسما هنوز بیانیه لغو تحریم ها منتشر نشده، سخنان روز گذشته هاشمی رفسنجانی در جلسه مجمع مصلحت نظام آب پاکی را روی دست مخالفان داخلی و خارجی اجرای برجام و لغو تحریم ها ریخت و کار لغو تحریم ها را پایان یافته اعلام کرد.

حتی تا آخرین ساعات دیروز، شبکه های خبری وابسته و یا متمایل به اسرائیل علیه برجام مقاله و تفسیر منتشر کردند. برای مثال شبکه خبری سی.ان.ان در گزارشی نوشت:

این توافق در نهایت به ایران اجازه خواهد داد تا سلاح‌های هسته‌ای را که مشتاق به دست آوردن آن است بسازد.

اتحادیه اروپا به تحریم نفت ایران پایان خواهد داد که پول بیشتری را به اقتصاد ایران تزریق خواهد کرد.  اتحادیه اروپا تحریم‌های بانکی را لغو خواهد کرد که به این معنی است که ایران می‌تواند دوباره در سیستم سوییفت و بانکداری الکترونیک حضور یابد. محدودیت‌های بین‌المللی در خرید نفت ایران باعث فشار به اقتصاد این کشور در سال‌های اخیر شده است و رفع چنین تحریم‌هایی می‌تواند پاداش مالی بزرگی به ارمغان آورد.

در ایران نیز، مخالفان برجام که نگران موقعیت برتر لیست نمایندگان نزدیک به دولت و شکست در انتخابات اسفند ماه هستند تا آخرین ساعات دست از تحریک و توطئه و کارشکنی برنداشتند و این درحالی است که مردم و محافل اقتصادی ایران دیروز با شادی اخبار مربوط به لغو تحریم ها را دنبال می کردند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 دی

 
 

اشتراک گذاری: