ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 دی ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

جلسه خنده دار کمیسیون امنیت مجلس

حمله به سفارت عربستان

کار کی بود؟ من نبودم! 
 
 
 
 

 

در آخرین هفته های عمر مجلس، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عزم کرد یک گزارشی درباره حمله به سفارت و کنسولگری عربستان در ایران تهیه کند و به همین دلیل سه مقام به مجلس رفتند. وزیر اطلاعات، فرمانده نیروی انتظامی و معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور.

نقش آفرین اصلی دراین حضور غایب بود. یعنی فرمانده بسیج و زیر مجموعه هایش مانند گروه عماریون.

فرمانده  نیروی انتظامی به کمیسیون امنیت ملی مجلس وظایف ناجا را تشریح کرد و خواستار توجه مجلس به ضرورت افزایش بودجه ناجا شد و گفت: نمی‌توان ماموریت گسترده برای ناجا تعریف کرد، اما به نیازهای بودجه‌ای آن توجه نداشت. البته جای تاسف است که هر گروهی به خود اجازه دهد هر کاری را که بخواهد انجام دهند و لذا لازم است با مسببین حادثه برخورد جدی صورت گیرد.

(خودش چرا برخورد نکرده و پاس داده به دیگری؟ و بودجه چه ارتباطی به ماجرا دارد؟)

 

محمود علوی وزیر اطلاعات هم در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزارت اطلاعات کاملاً مشرف بر کلیه رویدادهایی است که در ارتباط با سفارت عربستان اتفاق افتاد و موضوع در مسیر طبیعی خود در حال پیگیری است.

(این چگونه اشرافی است که بعد از حادثه بوجود می آید و نه قبل از آن؟)

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور هم در کمیسیون گفت: مبادا روزی گروه‌هایی به این شکل زمینه‌ ساز نوعی فرقه‌گرایی در کشور شوند و امنیت جامعه را با تهدید مواجه کنند.

(که حرفی بی ربطی هم نزد!)

در پایان نشست هم کمیسیون امنیت ملی فرمود: ماجرا باید بصورت جدی توسط ارگان‌های مسئول به ویژه قوه قضائیه دنبال شود!

(شیره را خورد و گفت شیرین است. اگر قوه قضائیه باید پیگیر ماجرا باشد چرا رئیس آن به کمیسیون دعوت نشد؟ و یا همه کار این قوه، یعنی سردار سرتیپ ذوالقدر رابط سپاه و قوه قضائیه که دفتر ویژه در قوه قضائیه دارد و امور در دست اوست!)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 دی

 
 

اشتراک گذاری: