ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 دی ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

نگاهی به سخنان روز گذشته هاشمی

فضای انتخابات را نبندید

القاعده و داعش تخم گذاری کرده اند 
 
 
 
 

 

هاشمی رفسنجانی روز گذشته (دوشنبه) با حضور در بیست و یکمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی که در دانشگاه بهشتی برگزار شد گفت:

چند سال پیش یک حرف مهمی رهبری زدند ولی نه خود پیگیری کردند و نه آنها که خیلی ذوب در ولایت هستند. ایشان کرسی‌های آزاداندیشی را مطرح کردند اما چقدر این کرسی‌ها محل آزاداندیشی است. حرف رهبری به چند همایش ختم شد و کافی است اکنون در این کرسی‌های آزاد اندیشی دانشمندی ابراز عقیده کند و شخصی حرف او را نپسندد برود در یک سایت بنویسد و آبرویش را ببرید اگر اینجور باشد هیچ وقت ترقی نمی‌کنیم.

ما برجام یک را تمام کردیم اما  همان روزی که می خواستیم جشن بگیریم ۶۰ درصد نامزدها را کنار گذاشتند. باید واقعا فضایی درست کرد که افراد با استعداد و عشق و علاقه به میدان بیآیند.

برجام کار بزرگی بود. آن را به قطعنامه ای که جنگ را پایان داد تشبیه می کنم. البته این زمان با آن زمان تفاوت ها و برتری هایی دارد. در آن زمان ما آنقدر مغرور نبودیم، انحراف نداشتیم، اشکالات اداری در کشور وجود نداشت، فساد نداشتیم و بعد از یک سال وضع کشور عادی شد. اکنون جامعه ما وضعیت خطرناکی دارد و خاورمیانه منطقه ترور است. القاعده در سراسر دنیا تخم گذاری کرده است و بدتر از آن داعش است که وسعت بیشتری پیدا کرده است. از برجام همه دنیا استقبال کرد مگر اسرائیل و جمهوری خواهان آمریکا و برخی دلواپسان داخلی که عصبانی شدند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 دی

 
 

اشتراک گذاری: