ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 دی ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

استقبالی به سردی هوای مسکو

از امیر بی "دشداشه" قطر! 
 
 
 
 

 

ایشان امیر قطر است که "دشداشه" را در آورد، کت و شلوار پوشید و کراوات بست و رفت به مسکو برای دیدار با پوتین. البته این نخستین بار و نخستین سفر وی بدون "دشداشه" نیست و به فراخور موقعیت و نوع سفر لباس عوض می کند. پول مفت نفت و گاز به قطر و به ایشان امکان داد تا دست به بزرگترین ماجراجوئی در خاورمیانه بزند و زیر پر و بال داعش و النصر و بقیه را بگیرد و کشوری مانند سوریه را به ویرانه تبدیل کند و لیبی را به خاک سیاه بنشاند. البته با هدایت شرکت های بزرگ نفتی و بانک های بزرگ جهانی و کارتل های نفتی.

از جمله ضرباتی که سیاست های دوران احمدی نژاد و تحریم های جهانی به ایران زد، یکی هم رکود در تولید و صادرات گاز ایران و گسترش صنایع گاز در ایران بود که زمینه را فراهم ساخت تا قطر در آنسوی ایران، گاز ایران را هم کشیده و استخراج کند و پولش را تبدیل به موتور محرکه امثال داعش.

سیاست عربستان و قطر بعنوان دو متحد توطئه در خاورمیانه که دولت ترکیه نیز ضلع سوم آن را تشکیل میدهد، با سرکوب داعش در سوریه ناکام ماند و حالا در آستانه تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل درباره سوریه و مذاکرات دو به دوی وزرای خارجه امریکا و روسیه پیش از این اجلاس و سپس اجلاس سوریه در سوئیس، بی داشداشه راهی مسکو شده تا موافقت خود را با پائین کشیدن فتیله جنگ در سوریه اعلام کند. برخورد سرد پوتین و لاوروف وزیر خارجه روسیه در دیدار با امیر قطر و هیات همراهش را از روی لینک زیر ببینید!

http://www.vesti.ru/doc.html?id=2709582&cid=5#

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 دی

 
 

اشتراک گذاری: