ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 دی ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

نگاهی به مصاحبه دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق
270 هزار گیرنده ماهواره

از کدام مرز به تهران رسید؟
 
 
 
 

 

طی 9 ماه گذشته، 270 هزار دستگاه دریافت کننده ماهواره که بصورت قاچاق از مرزها گذشته و وارد کشور شده بود کشف و ضبط شده است. این را دبیر کمیسیون  مبارزه با قاچاق کالا در تهران اعلام کرد.

این که هنوز حکومت امیدش را از مقابله فیزیکی با ماهواره قطع نکرده یک بحث است و این که از کدام مرز و کدام کانال حکومتی صدها هزار گیره ماهواره به تهران می رسد یک بحث دیگر! اگر به این آسانی گیره ماهواره به تهران می رسد، پس از به همین آسانی هم باید سلاح به تهران و سراسر ایران برسد. مگر آن که وارد کردن سلاح نه لازم باشد و نه مورد  نیاز و نه قابل فروش، اما گیرنه ماهواره هیچ کدام از این سه امتیاز منفی را ندارد.

دبیر کمیسیون گفته است، کشف این همه دستگاه گیره ماهواره طی 9 ماه درتهران نشان میدهد که چه بازار گرمی ماهواره در تهران دارد.

او هم نمی گفت همه میدانستند این بازار گرم است و آنچه سرد است بازار سیمای جمهوری اسلامی است که همچنان امیدش را از جمع کردن ماهواره و بشقاب قطع نکرده تا برود دنبال ریشه و دلیل گرایش مردم به ماهواره و دگرگونی اساسی در برنامه ها. نه صدا و سیما و نه راس حاکمیت، هنوز دنبال نخود سیاه می دوند و نه تجدید نظر در سیستم خبری و رسانه ای کشور.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 دی

 
 

اشتراک گذاری: