ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول آذر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

بمباران تبلیغاتی

علیه سفر پوتین به تهران 
 
 
 
 

سومین اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز دوشنبه در تهران آغاز به کار می کند. رؤسای جمهور روسیه، عراق، ونزوئلا، بولیوی، نیجریه، گینه استوایی و ترکمنستان دراین اجلاس حضور خواهند داشت.

از روز گذشته تبلیغات سنگینی علیه سفر پوتین، به ایران روی شبکه اینترنت آغاز شده است که فعالان آن نام های مختلف دارند اما گوئی از یک مرکز هدایت می شوند.

این درحالی است که در جریان سفر  8 سال پیش پوتین به تهران از چنین حجم سنگین تبلیغاتی علیه این سفر خبری نبود! ظاهرا همه آنها از به صحنه جهانی بازگشتن روسیه، مقابله جدی و سنگین با داعش در سوریه، نجات سوریه از متلاشی شدن و هم سرنوشت شدن با لیبی، قراردادهای اقتصادی و بویژه تولیدی روسیه با ایران و... ناراحت اند. قرار دادهائی که در یک قلم آن، به گفته دیمیتری راگُزین معاون اول نخست وزیر روسیه و مسئول صنایع و فن آوری هوایی- فضایی این کشور که به ایران سفر کرده شامل فروش یکصد هواپیمای جموجت مسافربری و از آن مهم تر، تاسیس کارخانه تولید این نوع هواپیما در ایران است! معاون نخست وزیر روسیه همچنین گفته است ایران خواهانِ سیستم مانیتور "گلوناس" روسی است که بهترین نوع آن در جهان است و تا سال 2020 میلادی دقت آن به کمتر از 1 سانتیمتر خواهد رسید.

دراین میان همسوئی برخی سرداران سپاه و تجار پسته و بادام و زعفران و فرش و زیره و وارد کنندگان هر بنجلی از سراسر جهان به ایران در سالهای گذشته نیز بر همان طبلی می کویند که مخالفان یاد شده در بالا می کوبند. البته گروه اول از جعل اخبار محیرالعقول هم غافل نیستند که باید امیدوار بود حداقل در ایران نیز این نوع جعل اخبار صورت نگیرد. از جمله آخرین آنها که شب گذشته در شبکه اینترنت منتشر شد چنین است : «پوتین گفته اگر اعراب به جبهه روسیه علیه داعش بپوندند این کشور ایران را رها می کند!!»

 

پیک نت اول آذر

 
 

اشتراک گذاری: