ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 آذر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

پراودا در مسکو:

هشدار موشکی روسیه

به کشورهای حامی داعش
 
 
 
 

 

روزنامه پراودا چاپ مسکو نوشت:

حملات موشکی اخیر روسیه در سوریه که با بمب افکن‌های استراتژیک و زیردریایی‌ها اجرا شد، هشداری به کشورهای حامی تروریست‌ها بود.

پوتین درباره مبارزه با تروریسم گفت که روسیه طبق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل، عمل خواهد کرد؛ ماده‌ای که به کشور‌ها حق دفاع از خود را داده است و سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، نیز در دیدار با همتای لبنانی خود گفت که مسکو این ماده را با همه روش‌های نظامی، دیپلماتیک و مالی اجرا خواهد کرد . ماده ۵۱ منشور سازمان ملل به هر کشور ِعضو این سازمان حق دفاع از خود را در صورت حمله مسلحانه به آن کشور تا زمان وارد عمل شدن شورای امنیت برای برقراری صلح و امنیت بین المللی می‌دهد.

روسیه پس از حمله انفجار تروریستی هواپیمایش بر فراز شبه جزیره سینای مصر، می‌تواند از ماده ۵۱ برای کشاندن جنایتکاران به پای میز محاکمه یا در پیش گرفتن تدابیری دیگر علیه آنان استفاده کند

قطر یکی از عاملان حمله تروریستی به هواپیمای روسیه در شبه جزیره سیناست. در قطر و عربستان جنایتکارانی وجود دارند که حملات تروریستی را در سوریه و عراق طراحی و هدایت می‌کنند.

 چرا نباید عربستان به علت دست داشتن در حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر تحت پیگرد بین المللی قرار بگیرد و محاکمه شود؟

روسیه از این پس واقعیات را نادیده نخواهد گرفت و به تروریست‌ها اجازه کشتار نخواهد داد

پراودا در پایان مقاله خود نوشت: زمان درخواست از سازمان ملل برای تشکیل دادگاه بین المللی محاکمه سران ترکیه، قطر و عربستان به اتهام دست داشتن در تروریسم فرارسیده است.

فیلم را در فیسبوک پیک نت از اینجا ببینید!

 

پیک نت 2 آذر

 
 

اشتراک گذاری: