ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 آذر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

گفتگوی خبرگزاری ایلنا با حجت الاسلام "احمد هاشمی‌نژاد"

صدا و سیمای ج. اسلامی

با تعویض رئیس آن هم تغییر نکرد 
 
 
 
 

 

دلواپسان و تندروها این روز‌ها همه کسانی که با آنها همسو و همفکر نیستند را متهم به نفوذی بودن می‌کنند. در فضای فعلی تندروها با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس٬ بهترین بهانه را در دست گرفته‌اند تا از این طریق مخالفان فکری خود را زیر سئوال ببرند.

رفتار صدا و سیما هم باعث سوءاستفاده بیشتر تندروها از مسئله نفوذ می‌شود. روزی که آقای سرافراز آمد٬ گفتم امیدوارم با آمدن وی درسیاست‌های گذشته آقای ضرغامی که بسیاری از آنها قابل قبول نبود٬ تجدید نظر شود چرا که صدا و سیما متعلق به کل ملت ایران است٬ اما متاسفانه نه تنها وضع بهتر نشد بلکه در برخی موارد شرایط حتی بد‌تر هم شد. به عنوان مثال صدا و سیما در عملکرد خود در مواجهه با دولت و خصوصا "برجام" بسیار بد عمل کرد و نظر افراد مخالف برجام از افراد منتسب به جریان پایداری‌ را آنقدر منعکس کرد تا دولت را تحت فشار قرار دهند گرچه بازهم نتوانستند کاری انجام دهند.

پیک نت: احمد هاشمی نژاد برادر روحانی قدری بنام عبدالکریم  هاشمی نژاد است که در مشهد، پیش و پس از انقلاب همطراز آیت الله طبسی و جلوتر از علی خامنه ای بود و از نزدیک ترین شاگردان و مقلدان آیت الله خمینی که درجریان ترورهای اوائل انقلاب کشته شد.

عبدالكریم هاشمی نژاد روحانی برجسته قبل و بعد از انقلاب در جریان سلسله ترورهای  سازمان مجاهدین خلق در سال 1360 کشته شد. سابقه مبارزاتی هاشمی نژاد باز می گردد به سال 1353 و 1354 که سرانجام به همراه آیت الله طبسی در مشهد دستگیر شد.و پس از  2 سال در زندان آزاد شد.

او در حال پائین آمدن از پله های ساختمان حزب جمهوری اسلامی مشهد قربانی ترور شد. عامل ترور که در این ماجرا یک دست خود را از دست داد "هادی علوی فیتیله چی" نام داشت. هاشمی نژاد زمانی ترور شد که در غیاب آیت الله طبسی که در مكه بود بعنوان نماینده آیت الله خمینی فرد اول مشهد بود.

 

پیک نت 14 آذر

 
 

اشتراک گذاری: