ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 آذر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

روز دانشجو در دانشگاه تهران با سخنرانی فائزه هاشمی

رد صلاحیت ها زیاد خواهد بود

همه بیایند که کمبود کاندیدا نداشته باشیم! 
 
 
 
 

 

در مراسم روز دانشجو (16 آذر) در دانشگاه تهران دکتر ابراهیم یزدی دبیرکل نهضت آزادی ایران و فائزه هاشمی عضو رهبری حزب کارگزاران سازندگی دعوت شده بودند. در این مراسم فائزه هاشمی با اشاره به شعارها و پوسترهای دانشجویان گفت:

من در دستان شما عكس هایی را می بینیم كه خیلی از افراد جرات نمی كنند حتی اسمشان را بیآورند. من به شما تبریك می گویم.

سایت خبری کلمه در همین ارتباط نوشت:

علیرغم آنکه مجوز سخنرانی ابراهیم یزدی در دانشگاه تهران صادر شده بود، به وی اجازه حضور در دانشگاه تهران داده نشد. به عماد بهاور که اخیرا از زندان آزاد شده نیز اجازه داده نشد پیام دبیر کل نهضت آزادی را قرائت کند.

فائزه هاشمی در میان شعارهای دانشجویان خطاب به آنان گفت: اینجا جزیره ای جدا از ایران است. من مجالس زیادی رفته ام اما این شور و هیجان و شجاعت را مدتهاست ندیده ام. باید بپذیریم صدای مخالفمان را بشنویم. امیدوارم بار دیگر در این کشور عقب گرد نداشته باشیم زیرا در یک سری از دوره های خود جریان اصلاح‌طلبی هم دچار مشکل شد. ما انقلاب نکردیم که خودی و غیرخودی داشته باشیم. نیازی نیست در خارج از کشور دنبال دشمن بگردیم. تجربه سال 92 نشان داد ما راهی جز اصلاحات نداریم.

پیش بینی می شود سیل رد صلاحیت داشته باشیم، همه باید بیایند تا  با کمبود کاندیدا مواجه نشویم. حسن این انتخابات یکسان نبودن مجری و ناظر انتخابات است.

فائزه با اشاره به پلاکاردی که نوشته شده بود «بهاره هدایت را آزاد کنید» از دوران زندان 6 ماهه خود با بهاره هدایت و دانشجویان دربند گفت.‌ در ابتدای مراسم زمانی که مجید توکلی، فعال دانشجویی که به تازگی از زندان آزاد شده وارد سالن شد دانشجویان با شعار "به خانه ات خوش آمدی" از او استقبال كردند.

 

پیک نت 17 آذر

 
 

اشتراک گذاری: