ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 آذر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

اسکار لافونتن:

قطع کمکهای مالی و تسلیحاتی

راه حل مبارزه با داعش است! 
 
 
 
 

 

«اسکار لافونتن»، رئیس فراکسیون حزب چپ مجلس ایالتی «زارلاند» آلمان، رهبر اسبق حزب سوسیال دمکرات آلمان، وزیر دارایی اسبق این کشور و موسس حزب چپ آلمان در گفتگو با رادیو آلمان، ضمن انتقاد شدید از تصمیم دولت برای شرکت در عملیات نظامی در سوریه گفت:

جنگ ابزار سیاست نیست. جنگی که در سوریه جریان دارد از انسان هایی قربانی می گیرد که ارتباطی با تروریسم ندارند اما در بین قربانیان زنان و کودکانی هستند که وقتی کشته می شوند خویشاوندان آن ها برای انتقام گرفتن خون آن ها تروریست می شوند. به این جهت جنگ در سوریه حماقت صرف است.

لافونتن که کاملا همسو با "سارا واکن کنشت" نماینده چپ در پارلمان آلمان سخن می گفت اضافه کرد:

بزرگترین تروریست ایالات متحده آمریکا است، چرا که برای رسیدن به اهداف سیاسی اش از خشونت و تجاوز استفاده می کند، از جمله در جنگ عراق.

داعش هیچ کارخانه ای برای تولید تسلیحات ندارد و سلاح هایی که با آن مبارزه می کند همه به صورت کامل از طرف آن هایی در اختیار این تروریست ها قرار گرفته که حالا علیه داعش به پا خاسته اند. باید منابع مالی داعش را قطع کرد. همه کارشناسان بین المللی همین نظر را دارند.

ترکیه، آمریکا و کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس از داعش حمایت می کنند. اگر تامین مالی داعش متوقف شود دیگر نمی تواند به مبارزان خود حقوق و دستمزد بدهد.

 

پیک نت 17 آذر

 
 

اشتراک گذاری: