ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 آذر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

بخش های خبری سخنرانی مجید انصاری

گاری شکسته ای که احمدی نژاد

آن را برای ملت گذاشت و رفت!  
 
 
 
 

 

بخش های خبری سخنرانی حجت الاسلام شیخ مجید انصاری، معاون پارلمانی رئیس جمهور در شهرستان بوئین زهرای قزوین:

دولت کنونی در چه شرایطی مملکت را تحویل گرفت؟

درآمدهای نفتی از 170 دلار به زیر 40 دلار و صادرات آن از 2 میلیون بشکه در روز به یک میلیون رسیده بود. طرح های نیمه تمام اما کلنگ خورده که تکمیل آنها به 400 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت. بدهی 100 هزار میلیارد تومانی مربوط به معوقات بانکی و همچنین بدهی 300 هزار میلیارد تومانی دولت به پیمانکاران و بانک ها، پروژه نیمه تمام مسکن مهر و موضوع پیچیده یارانه ها. این بخشی از ارثیه دولت گذشته به دولت کنونی بود.

دولت توانست رشد منفی اقتصادی 6.8 درصد در سال 91 را پارسال به رشد مثبت 3 درصد برساند و تورم 40 درصد را نیز به 15 درصد کاهش دهد.

در برخی استان ها فقط تا سه روز ذخیره گندم وجود داشت اما امروز تا 9 ماه ذخیره گندم برای تمام کشور وجود.

در ایام اربعین یک میلیون و 600 هزار زائر ظرف چند روز بین دو کشور ایران و عراق رفت و آمد کردند. 700  پرواز برای همین انتقالات بدون مشکل رفته و بازگشت.

دولت با تلاش شبانه روزی و بی وقفه، سایه شوم 16 تحریم پی در پی و فلج کننده که برخی آنها را کاغذ پاره می خواندند را از سر ملت و کشور برداشت.

باید مراقب بود تا اندیشه های افراطی در کشور ریشه ندواند و برخی افراد، مراکز و کانون ها اگر خوش بین باشیم از روی نادانی و تحجر و اگر بدبین باشیم از روی خباثت و وابستگی و نفوذ سرویس های بیگانه در تلاش برای ایجاد تفرقه در کشور هستند. این جریان می کوشد بین شیعه و سنی اختلاف بیاندازد، این تفکر تلاش دارد تا داعش را مدافع اهل تسنن در برابر شیعه معرفی کند.

امروز برای دفاع از مردم سنی عراق و کمک به رزمندگان شیعه و سنی، کرد و ترکمان سوری و عراق به آنان خدمات مستشاری می دهیم.

 

پیک نت 22 آذر

 
 

اشتراک گذاری: