ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 آذر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

مکاتبه دعائی و خامنه ای

سد انتشار اخبار خاتمی

در روزنامه اطلاعات شکست!
 
 
 
 

 

حجت الاسلام محمود دعایی، مدیرمسئول روزنامه اطلاعات، درنامه ای خصوصی به رهبر جمهوری اسلامی ضمن تاکید بر "وفاداری اش" به محمد خاتمی، از وی خواستار حمایت از روش روزنامه اطلاعات برای انتشار اخبار مربوط به محمد خاتمی شد. این نامه پس از آن نوشته شد که برخی از نزدیکان بیت رهبری از انتشار اخبار خاتمی در روزنامه اطلاعات انتقاد کرده بودند.

آقای دعائی در شرح ماجرای نامه نگاری اش با رهبر جمهوری اسلامی نوشت:

من مصمم به دادن پوشش خبری به اخبار مرتبط با محمد خاتمی، رئیس‌جمهور اسبق، به دور از هیاهو و جنجال در روزنامه اطلاعات هستم و طی نامه ای به دادسرای ویژه روحانیت نیز همین نظر را اطلاع دادم.

دعائی در خبری که وبسایت‌ "عصر ایران" منتشر کرده، نوشته که رهبر جمهوری اسلامی در پاسخ به نامه وی نوشته است «من هم مثل تو فکر می‌کنم، اما نه به نرمی دلِ تو!»

دعائی جزئیات بیشتری از نامه آقای خامنه‌ای را بیان نکرده است.

در هفته گذشته، انتشار گفت‌وگوی سردبیر روزنامه السفیر لبنان با محمد خاتمی به همراه عکس او در روزنامه اطلاعات با وجود دستور قوه قضائیه مبنی بر ممنوع التصویر بودن آقای خاتمی خبرساز شد.

دعایی به دادسرای ویژه روحانیت احضار شد و نامه نگاری با علی خامنه ای ادامه این احضار است. دعائی در توضیحی که "عصرایران" منتشر کرد نوشته است که برای احترام به دادگاه ویژه روحانیت خبرهای خاتمی بدون عکس در اطلاعات منتشر خواهد شد.

 

پیک نت 23 آذر

 
 

اشتراک گذاری: