ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 آذر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

مصاحبه رئیس پلیس راهوار

پشت شیشه رنگی اتومبیل ها

بی حجابی پنهان شده است؟ 
 
 
 
 

 

مردم می گویند داخل اتومبیل حریم خصوصی است و مطابق قانون نیروی انتظامی و هیچ نیروی دیگری حق ورود و دخالت در حریم خصوصی را ندارد. آنها که اگر سوژه حجاب را از آنها بگیرند و کاروان "مرگ بر این و آن را" هم پنچر کنند باید بروند دنبال یک کار و کاسبی دیگری، این حریم خصوصی را قبول ندارند و ول کن حجاب در داخل اتومبیل ها نیستند. بدنبال این مزاحمت و دخالت، چون کسی نمیتواند شیشه های اتومبیل را از داخل پرده بکشد، شیشه های رنگی برای اتومبیل ها تبدیل به بورس روز شده است!

درهمین ارتباط رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی تهران روز گذشته یک نشست خبری تشکیل داد و گفت: پلیس راهور براساس تکلیف قانونی و دستوری که از فرمانده ناجا دارد، با هرگونه مظاهر علنی فساد در پوشش بدحجابی و استفاده از شیشه دودی با غلظت بیش از 40 درصد برخورد خواهد کرد. یعنی شیشه هائی که از بیرون از خودرو، داخل آن مشخص نباشد. جریمه این اتومبیل ها 50 هزار تومانی است.

رانندگان هم حق ندارند طلق دودی پشت شیشه مقابلشان بگذارند تا داخل اتومبیل دیده نشود.

ضمنا 13 میلیون خودرو به صورت روزانه در محدوده شهر تهران حرکت می کنند. شمار تردد در محدوده زوج و فرد در طول یک ماه 50 میلیون و روزی 2 میلیون است. با افرادی که پلاک را دستکاری می‌کنند هم برخورد خواهد شد. پلیس روزانه بین 150 تا 200 دستگاه خودرو با پلاک مخدوش و دستکاری‌شده را متوقف می‌کند و با تشکیل پرونده قضایی به دادگاه معرفی می‌کند.

 

با صدای ترانه گوگوش:

 پشت دیوار دلم یک صدای پا می آد...

 

حالا:

پشت اون شیشه رنگی، سر بی حجاب کجاست؟

سر بی حجاب از اون، پشت شیشه ها می آد

 

پیک نت 25 آذر

 
 

اشتراک گذاری: