ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 آذر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

ثبت نام حسن خمینی برای مجلس خبرگان

دست یکایک شما

مردم ایران را می بوسم! 
 
 
 
 

 

حسن خمینی در ساعات اولیه ثبت نامه نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان نامزدی خود را اعلام و ثبت نام کرد و سپس در یک نشست خبری گفت:

در هفته گذشته با  سه نوع برخورد نسبت به حضورم در انتخابات مواجه شدیم؛ گروهی استقبال کردند و برادر کوچک خود را مورد لطف قرار دادند. اقبال خوبی که نسبت به این مسأله صورت گرفت نشان از جایگاه والای امام خمینی (ره) در جامعه دارد.

دوستان دیگری بودند که به نوعی این حضور را نقد کردند، از آن‌ها هم تشکر می‌کنم. دسته سوم کسانی بودند که حضور را به عنوان یک اختلاف و شکاف در جمهوری اسلامی معرفی کردند. در مورد این مسأله اشاره کنم که اساس حضورم در انتخابات به تبع فرمایش امام (ره) بوده است که تشویق کردند تا جان در بدن داریم به مبنای جمهوری اسلامی پایبند باشیم.

در طول تاریخ انقلاب افراد زیادی برای اعتلای نام نظام و کشور جان دادند مثل ایثارگران بزرگوار، شهدای معظم. گروهی از سلامت خود گذشته و گروهی آبروی خود را در این مسیر در میان گذاشتند. امام خمینی(ره) به ما آموختند برای حفظ و تحکیم جمهوری اسلامی باید از خود گذشت و بنده اگر کوچک‌ترین آبرویی دارم گذشتم و خواهم گذشت.

وقتی در پاریس از امام (ره) پرسیدند جمهوری به چه معنا مدنظرتان است اشاره کردند که جمهوری به همان معنای مصطلح و اسلام هم همانی که دین ‌مان گفته و در چارچوب نظریه ولایت فقیه تبیین شده است. بنده به صورت مستقل وارد انتخابات شدم. دست یکایک مردم شریف را می‌بوسم. روز انتخابات روز مبارکی خواهد بود و همه ما از آن روز انتظار ویژه‌ای داریم. امیدوارم بتوانم به آن چیزی که مسئول هستم عمل کنم.

 

پیک نت 28 آذر

 
 

اشتراک گذاری: