ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 آبان ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

وقتی نمیدانید

چه ضرورتی دارد اظهار نظر کنید؟ 
 
 
 
 

 از میان پیام هائی که زیر مطالب پیک نت می نویسند، گاهی برخی از آنها را باید برجسته ساخت تا هم خود نویسنده پیام بیند و بداند چقدر نمی داند و هم دیگر خوانندگان پیک نت متوجه شوند سطح آگاهی و اطلاعات برخی از ایرانی ها تا چه حد است.

 

الف- آقائی که اسم ایشان به لاتین چنین استKobra Rashti  در پیامی در زیر گزارش بیرون آمدن شهر "اورگاریت" از دست داعش در سوریه که 5300 خواننده داشته اظهار نظر فرموده اند:

«اگه الان روسيه بگويد مريم رجوى بياد روسيه از و حمايت مى كنيم، بعد پوتين و روسيه ميشوند اولين كشور و مرد انقلابى در جهان. مگه نه مذدورهاى فرقه مجاهدين. خود اين فرقه از حزب توده انشعاب كرد. اگه تاريخ خودت را نمى دانى ديگر مشكل مردم نيست. آن مسعود رجوى سر به نيست شده است كه شما ها را فقط در حد بند جيم تان نگه داشته.»

 

پیک نت: "یکی گفت خسن و خسین هر سه خواهران معاویه اند" آن که این اظهار فضل را شنید گفت: برادر اولا حسن و حسین است نه خسن و خسین، دوم این که آنها دو برادر بودند نه سه خواهر و ضمنا پسرآن حضرت علی اند نه معاویه.

مجاهدین از حزب توده انشعاب کرده؟ "مزدور" درست است نه "مذدور"، بهتر نیست شما تاریخ بخوانید قبل از این که به ما توصیه کنید تاریخ را بدانیم؟ و تازه، خبر بیرون آمدن شهر تاریخی اورگاریت از دست داعش چه ارتباطی به آن چیزهائی که شما نوشته اید دارد؟ مگر این که از شکست داعش ناراحت باشید!!

 

ب- آقای دیگری بنام Saeid Nehzati. زیر سرمقاله راه توده که در پیک نت منتشر شده نوشته اند:

 

«مستند کپه شدن ماشین " سردار همدانی " را که شما همیشه از مردم میخواهید بی سند اظهار فضل نفرمائند ! شما کی؟»

پیک نت: خب . برادر عزیز شما که به ما توصیه می کنید اظهار فضل نفرمائیم چرا اخبار را دقیق دنبال نمی کنید که اظهار فضلی کنید که ما مجبور شویم ضمیمه برای شما منتشر کنیم؟ چرا خبرهای داخل کشور را از طریق دیگر رسانه ها دنبال نمی کنید؟

 

پیرامون کشته شدن سردار همدانی در رسانه ها:

 

1- وب‌ سایت خبری "آمد نیوز" به نقل از منابع خبری خود خبر داده که «آقای همدانی در حال حرکت در مسیر یکی از جاده‌های حومه شهر حلب بوده، که ناگهان یک تریلی راه خودروی حامل وی را سد می‌کند، سپس خودروی آقای همدانی به سمت دیگری منحرف شده و واژگون می‌گردد. این منبع آگاه افزوده که "آقای همدانی در مسیر انتقال به بیمارستان زنده بوده، ولی در راه انتقال و در آمبولانس چشم از جان فرو بسته است"

 

2- سایت فرارو

کد خبر: ۲۴۹۱۹۹

۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

 سرلشکر شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: سردار همدانی مشغول شناسایی منطقه ای در حلب بود که بتواند قدرت مشاوره ای خود را به درستی ارائه کند که همانجا در صحنه شناسایی و در خودرویی به شهادت رسید.

 

3- نامه نیوز

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که اکنون در فضای مجازی یک جریان پلید نسبت به شهید همدانی فعالیت می کند اظهار داشت: فتنه گرانی که در سال 88 از شهید همدانی ضربه خورده اند در فضای مجازی مطرح کرده اند ایشان در عملیات و سوریه شهید نشده است بلکه تصادف کرده است.

درحالیکه با رگبار بستن ماشین توسط داعش چشم چپ ایشان مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و راننده نیز کنترل ماشین را از دست می دهد در نتیجه ماشین واژگون می شود و سردار همدانی به شهادت می رسد.

 

پ- آقای Jasem Alabud  با احساس مسئولیت نوشته اند: دوستان عزیز پیک نت درود بر شما

همانطور که مطلع هستید برنامه تلگرام به تازکی امکانات جدیدی را ارائه کرده است که از جمله امکان ایجاد کانال با ظرفیت پیوستن نامحدود کاربران می باشد. پیشنهاد میکنم در صورت صلاحدید گردانندگان پیک نت ، برای دسترسی بیشتر هموطنانمان به مطالب این روزنت ، اقدام به ایجاد کانال اختصاصی پیک نت در تلگرام شود تا برای دسترسی به اخبار و مطالب پیک نت نیازی به فیلتر شکن نباشد.

 موفق باشید

پیک نت: با سپاس از شما. امیداریم مسئولین فنی سایت فکری برای توصیه شما بکنند.

پیک نت 30 مهر

 
 

اشتراک گذاری: