ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 آبان ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

ناطق نوری:

یک عده افراطی علیه

تیم مذاکرات اتمی مزخرف می گویند 
 
 
 
 

 

حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری که همچنان رئیس دفتر بازرسی رهبری است و عضو مجمع مصلحت نظام در مراسمی ترحیمی که در تکیه نیاوران برگزار شد گفت:

امروز در جامعه ما مقام معظم رهبری یک رهبر شجاع، آزاده، هوشمند و حاضر هستند. ایشان بارها گفته اند کسی از طرف من صحبت نکند و نگوید آقا فلان حرف را زده است. من اگر نظری دارم خودم می گویم؛ خودم زنده ام! آنوقت عده ای کاسه داغ تر از آش به عنوان پیروان ولی فقیه بلند می شوند و جامعه را متشنج می کنند. آنها می گویند مراد آقا این بود و آقا این را فرمودند. چند بار پیش آمده که دفتر ایشان این سخنان را تکذیب کرده است! ایشان علی رغم اینکه گفته اند صریحا خودم نظر می دهم اما عده ای در فلان روزنامه و سایت این حرفها را می زنند.

در همین مساله هسته ای بارها مقام معظم رهبری فرمودند این تیم مذاکره کننده مورد قبول من هستند؛ اینها متدین هستند، وزیر خارجه و همراهانش در جبهه سیاسی در حال جنگ هستند و... مقام معظم رهبری خط قرمزها را معین کردند و گفتند تیم مذاکره کننده ما آنها را رعایت کردند، اما یک عده انسان بی حساب و کتاب و تندرو می گویند خط قرمزها مراعات نشده است. به فرمایشات امام و رهبری عمل نشده است؛ اینها باید محاکمه شوند! این مزخرفات چیست؟ به جای اینکه در جامعه وحدت ایجاد کنیم و در این شرایط منطقه همدل باشیم این کارها را می کنیم.

یک عده قبل از انقلاب چوب دفاع از ولایت را خوردند؛ آنها زندان رفتند و شکنجه شدند الان هم مردانه ایستاده اند و عده ای شان هم از دنیا رفته اند. اما به تعبیر امام باقر(ع) عده ای نان ولایت را می خورند.
در این 35 سال آنچه به کشور ما لطمه و صدمه زده است، برخی از همین جوان های هیأتی داخلی خودمان و تندروی ها و افراطی گری ها و دسته و گروه بازی هاست.

شیعه مودب است، زبانش تند نیست  و فحاش و هتاک نیست.

پیک نت 10 آبان

 
 

اشتراک گذاری: