ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 آبان ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

بابک زنجانی در  دادگاه

سخنگوی مخالفان "برجام" شد! 
 
 
 
 

 

بابک زنجانی در دادگاهی که برایش ترتیب داده اند تا از خود دفاع کند و دولت روحانی را تخریب، در آخرین جلسه دادگاهش، به پشتوانه آنها که او را به بهانه دور زدن تحریم ها جلو انداختند و مملکت را همه با هم چاپیدند، دهان آلوده به خوردن میلیاردها دلار پول نفت مملکت را باز کرد و علیه "زنگنه" وزیر ئفت دولت روحانی آنچه را که مخالفان دولت مایل بودند گفت. سخنان و  ادعاهای او بلافاصله زینت بخش صفحات اول روزنامه های جناح راست و بازنده انتخابات 92 شد!

او در همین دادگاه حتی کلامی در باره دولت احمدی نژاد و نقش فرماندهان سپاه در تشکیل شرکت های حقیقی و مجازی برای باصطلاح دور زدن تحریم ها نگفت و از همان کلید واژه هائی علیه دولت روحانی استفاده کرد که کلید واژه های مخالفان "برجام" و یا باصطلاح دلواپسان زیر دست مصباح یزدی است!

بابک زنجانی حلقه ای از زنجیر آن مافیائی است که دست به سلاح است و برای آینده حاکمیت در ایران نقشه ها دارد. بابک زنجانی این را خوب میداند و برای از دست ندادن حمایت آنها از خودش، حتی کلامی در بازجوئی ها و اکنون در دادگاهش نه گفته و نه می گوید که گوشه ای از پرده آن مافیا بالا زده شود. او میداند که اگر پا روی فرش قرمز قدرت بگذارد، یکشبه همان سرنوشتی را پیدا می کند که "سعید  امامی" معاون سیاسی علی فلاحیان وزیر اطلاعات اسبق پیدا کرد و واجبی کش شد!

در یک اشاره کوتاه، زنگنه انگشت را به سوی روزنامه های مخالف دولت دراز کرد و به ادامه این روش آنها  هشدار داد که این هشدار را در همین شماره پیک نت میخوانید.

پیک نت 12 آبان

 
 

اشتراک گذاری: