ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 آبان ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

کمیته جنگ روانی با دولت

و مردم ایران افشاء شده 
 
 
 
 

 

یک اشتباه استراتژیک دست مخالفان دولت یازدهم را که برای تخریب رییس جمهور از یک اتاق فکر تغذیه می شوند، رو کرد تا افکار عمومی راحت تر اعضای این کمیته جنگ روانی را شناسایی کند.

شاید هیچکس فکرش را هم نمی کرد که اتاق جنگ روانی علیه دولت یازدهم که چندماه قبل، علاوه بر رییس جمهور برخی دیگر از اعضای کابینه نیز به فعالیت شدید آن اشاره کرده بودند، به این زودی، سربازان خود را لو بدهد!

یک اشتباه استراتژیک از سوی فرمانده این اتاق رسانه ای باعث شد هم نام اعضا لو برود و پروژه های تعریف شده آنها علیه دولت رو شود.

سربازان این اتاق فکر تخریبی و گاه افراطی، خیلی ارزان از سایه بیرون آمدند و متاسفانه یک نهاد نظامی امین و خادم را نیز برای این بازی دو سر باخت، هزینه کردند.

حدود 10 رسانه، به طور هماهنگ، از حضور در نمایشگاه مطبوعات انصراف دادند و برخی هم با بیانیه هایی آن را تحریم کردند. گذشته از اینکه برخی از این رسانه ها اصلا قصد حضور در نمایشگاه را نداشتند و ثبت نامی انجام نداده بودند تا آن را تحریم کنند.

شانس بزرگ حسن روحانی اینست که مخالفان دولت او که پروژه پایان دولت او را کلید زده اند، خیلی زود خود را آفتابی کردند تا مشخص شود آنها منتقد دولت نیستند، مخالفانی هستند که زخم انتخابات هنوز آزارشان می دهد. نام این رسانه ها را به خاطر بسپارید و از این پس در بحران هایی که برای دولت طراحی و اجرا خواهد شد، ردشان را بگیرید.

 

 خبرانلاین

 

پیک نت 14 آبان

 
 

اشتراک گذاری: