ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 آبان ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

روحانی به مناسبت سالروز 13 آبان

مردم فریب "نفوذ" بازی را نمی خورند

و زمان انتخابات حرفشان را می زنند! 
 
 
 
 

 

حسن روحانی روز چهارشنبه به مناسبت سالگرد تصرف سفارت امریکا که به 13 آباد روز دانشجو تغییر نام داده، در جلسه هیات دولت گفت:

سوء استفاده برخی جناح ها از رویدادهای ملی غلط است. هرگونه بهره برداری جناحی از این رویدادها به زیان انقلاب و وحدت ملی خواهد بود.

رهنمودها و نکاتی که رهبر معظم انقلاب مطرح می کنند با هدف استحکام قدرت ملی و برای این است که ملت ایران در برابر نفوذ بیگانگان صف واحدی بوده و در برابر توطئه‌ها هوشیار و بیدار باشد، نباید برخی بخواهند از این کلمات و واژگان سوء استفاده کنند و اینطور نباشد که از این پس با هر کس که مخالف هستیم، بخواهیم او را به نحوی متهم کرده و گروهی را به حاشیه برانیم.

مردم به درستی معنای نفوذ، استکبار و تاریخ و نحوه رفتار نادرست آمریکا با این کشور و ملت را می‌دانند و منافع ملی و آینده کشور را به خوبی تشخیص می‌دهند. باید به طور واقعی و جدی با هر گونه نفوذ بیگانگان مبارزه کنیم و نباید عده ای با کلمه "نفوذ" بازی کنند.

‌البته مردم در این زمینه‌ها کاملاً هوشیار، بیدار، ناظر و متوجه هستند و بخوبی شرایط را رصد می‌کنند و در موقع لزوم مانند انتخابات، آگاهانه و با حضور گسترده نظر خود را اعلام می کنند.

بیخودی نرویم، یک نفر، دو نفر را از اینجا و انجا به بهانه ای بگیریم، پرونده سازی کنیم و بعد بیائیم آن را در کشور بزرگ کنیم و بگوییم این خط، خط نفود است و جریان نفوذ است.

 

پیک نت 14 آبان

 
 

اشتراک گذاری: