ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 آبان ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

اعتراف شیخ کاظم صدیقی در اصفهان

کار به جائی رسیده که مردم

به شعارهای مذهبی رای نمیدهند!
 
 
 
 

 

آقا شیخ کاظم صدیقی٬ پس از جلوگیری از حضور هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه تهران، جانشین وی  شد و به جمع امام جمعه های موقت اما دائم تهران پیوست. این امام جمعه موقت در ابتدای کار نه تنها بلد نبود صحبت کند و باصطلاح خطبه بخواند، بلکه اصلا حرف سیاسی هم بلد نبود بزند و زیاد هم وارد دسته بندی های سیاسی نمی شد چون نمی دانست باد از کدام طرف می وزد. حالا، حاج آقا صدیقی هم بقول اصفهانی ها "وارد دالونش شده" و سوراخ دعا را پیدا کرده است. نه آنکه صحبت کردن را یاد گرفته و خطیب شده باشد، بلکه جهت باد سیاسی را فهمیده است.

چند روز پیش رفته اصفهان و در همسوئی با رهبر و فرمانده کل سپاه گفته است:

فرد معتدل یعنی کسی که بی‌تفاوت است. باید مرتباً دعا کنیم که در زمین دشمن بازی نکنیم، با دشمن بگو بخند نکنیم و در خفا بده‌ بستان نداشته باشیم. هرکس به ظالمی کمک کند خداوند به دست‌‌ همان ظالم او را نابود می‌کند، عده‌ای که قبله‌شان آمریکا است در آخر به دست آمریکا نابود می‌شوند. عده‌ای افراد انقلابی حساس، نگران و حتی دلواپس انقلاب و آرمان‌ها را افراطی می‌خوانند، اما اگر بی‌تفاوت باشد او را فردی معتدل و عاقل می‌نامند؛ این یک خطر است.

آقا شیخ صدیقی در همین سخنرانی بند را آب داد و اعتراف درستی کرد که احتمالا پس از بازگشت به تهران گریبانش را خواهند گرفت که آقا شما اشاره به سعید جلیلی کردی و مواظب باشید از این حرف ها نزنید. او گفته است:

« در انتخابات ها اگر کسی شعار دینی بدهد رأی نمی‌آورد. این یک خطر بزرگ است.»

 

پیک نت 16 آبان

 
 

اشتراک گذاری: