ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 آبان ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

مصاحبه دبیر شورای عالی امنیت ملی

آغاز زمزمه آزادی

خبرنگارانی که بازداشت شده اند 
 
 
 
 

 

به گزارش آفتاب به نقل از ایسنا، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، روز گذشته در نشست خبری خود در نمایشگاه مطبوعات، در پاسخ به پرسش‌های متعدد خبرنگاران در باره بازداشت اخیر برخی از خبرنگاران گفت:

همه مسئولان موضوع نفوذ که ترکیبی است از ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را قبول دارند. ماجرای بازداشت های اخیر در حال مدیریت شدن است. البته این اقدام به شکلی صیانت از سلامت خبرنگاران هم هست. شاید برخی از اقدامات ناخواسته توسط برخی افراد صورت گرفته که در گردابی افتادند که این گرداب مفید نیست. کسی قصد انهدام و تضعیف کس دیگری را نخواهد داشت. این خط مشی جمهوری اسلامی ایران نیست ولی به طور قطع جامعه گسترده، شریف و زحمتکش و کم خواه خبرنگاری ما نیازمند به صیانت است.

قطعا این بازداشت ها تکلیف خواهد شد و آزادی خبرنگاران زمان زیادی نخواهد برُد.

به نظر می‌آید این دوستان مشکل ندارند و بعد از آنکه به آنها گفته شد کارشان غلط بوده به این موضوع اذعان داشتند. البته برخی از آنها گفته‌اند که مطلع نبودند.

قصد این است که آژیر خطری کشیده شود مبنی بر اینکه دوستان ما در مرحله حساسی قرار داریم و زیرکی‌ها و معماگونه وارد شدن استکبار در جامعه ما با بزک کردن خود را بدانند و این که جامعه ما بیشترین آسیب را از ایالات متحده آمریکا دیده است.

قصد بر این است که این دوستان بدانند که آمریکا به شکل مرموزی به دست‌های خواسته و یا ناخواسته خبرنگاران وارد عمل می‌شود. آنها هم چنین چیزی را باور کردند. حال باید این موضوع را به دیگران گفت تا بقیه خبرنگاران مراقب باشند. این موضوع به برخی خبرنگاران گفته شده و پیامک داده شده که مراقب این مشکل باشند تا در این گرداب نیفتند.

به نظرم آن دوستانی که از این موضوع آگاهی یافتند با توجه به اینکه برخی از آنها آشنا به این شگرد نبودند موضوعشان قابل حل خواهد بود.

 

پیک نت 20 آبان

 
 

اشتراک گذاری: