ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 آبان ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

هاشمی نژاد:

جناح راست ج. اسلامی

به ائتلاف انتخاباتی نخواهد رسید! 
 
 
 
 

 

حجت الاسلام احمد هاشمی نژاد در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات درغرفه ایلنا گفت:

اصلاح طلبان با تجربه اندوزی از گذشته در انتخابات مجلس و خبرگان با شناخت بیشتری راه را طی خواهند کرد. انتخاب آقای عارف برای ریاست شورا سیاست گذاری اصلاح طلبان انتخاب به حقی بود.

اصلاح‌طلبان از سر لیستی عارف حمایت می‌کنند و به هر طریقی که لازم باشد برای پیشبرد اهداف شورای عالی سیاستگذاری کمک خواهند کرد.

بدون شک اصولگرایان به انسجام و وحدتی که در جناح اصلاح‌طلب حاکم است نخواهند رسید. اختلاف بین اصولگرایان بسیار وسیع است. کار به جایی رسیده که امروز جریان اصیلی مانند موتلفه تلاش می‌کند خود را با جریان تندرویی مانند پایداری هماهنگ کند.

توصیه من به جریان‌های اصولگرا این است که هیچ کدامشان با پایداری‌ها ائتلاف نکنند چرا که همین مقدار پایگاه رای خود را نیز از دست خواهند داد.

اصولگرایان به ائتلاف به معنایی که اصلاح‌طلبان دارند نخواهند رسید. بویژه که آیت‌الله مهدوی کنی دیگر نیست و ناطق نوری نیز خود را وارد چنین مباحثی نخواهد کرد.

 

پیک نت: احمد هاشمی نژاد برادر روحانی قدری است که در مشهد، پیش و پس از انقلاب همطراز آیت الله طبسی و جلوتر از علی خامنه ای بود و از نزدیک ترین شاگردان و مقلدان آیت الله خمینی که درجریان ترورهای اوائل انقلاب کشته شد.

حجت الاسلام عبدالكريم هاشمي نژاد روحاني برجسته قبل و بعد از انقلاب در جریان سلسله ترورهای  سازمان مجاهدين خلق در سال 1360 کشته شد. سابقه مبارزاتی هاشمي نژاد باز می گردد به سال 1353 و 1354 که سرانجام به همراه آیت الله طبسي در مشهد دستگير شد.و پس از  2 سال در زندان آزاد شد.

او در حال پائین آمدن از پله های ساختمان حزب جمهوري اسلامي مشهد قربان ترور شد. عامل ترور که در این ماجرا یک دست خود را از دست داد "هادي علوي فيتيله چي" نام داشت. هاشمی نژاد زمانی ترور شد که در غیاب آیت الله طبسي که در مكه بود بعنوان نماینده آیت الله خمینی فرد اول مشهد بود.

 

پیک نت 20 آبان

 
 

اشتراک گذاری: