ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

21 آبان ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

هاشمی در دیدار با همدانی ها

خیال من راحت است که

بهترین انتخابات را خواهیم داشت!

 
 
 
 
 

 

هاشمی در دیدار با جمعی از اقشار مردم همدان، پس از آن که آنها نسبت به سرانجام انتخابات آینده دو مجلس شورا و خبرگان و همچنین اجرای برجام ابراز نگرانی کردند گفت:

  «خیالتان راحت باشد. نه برای انتخابات نگرانم نه برجام. ملّت راه خودش را پیدا کرده. احدی هم جلودارش نیست. هر کسی که مقابلش بایستد فقط خودش را بدنام می کند!

عصر امروز  عصر انفجار اطلاعات است. اگر کسی توانست جلوی انقلاب را بگیرد جلوی شبکه های اجتماعی را هم می تواند بگیرد. چرا که مردم دیگر فریب نمی خورند. تمام حرفها را می شنوند. بهترینش را انتخاب می کنند. فیلترها دیگر دردی را دوا نمی کند. راه نفوذ را باید با اقناع مردم بست ولاغیر.

خسارت آن 8 سال برای کل تاریخ ما کافی است. هم خسارات مادی اش، هم خسارت معنوی اش. هم خسارات داخلی اش، هم خسارات خارجی اش. جریان انحرافی هم اقتصاد کشور را به قهقرا برد هم اعتقادات مردم را. آنها هم ایران را در دنیا منزوی نمودند هم منطقه را در آشوب غرق کردند. اصولاً آن 8 سال یک پیچ تاریخی بود. هم برای انقلاب هم برای منطقه. انتخابات 92 انقلاب را از پرتگاه نجات داد. شاید انتخابات 94 بتواند منطقه را از این مخمصه برهاند. تفکر داعشی تفکر نهروانی است. نهروانی تفکرش در «تهدید» خلاصه می شود. در بهشت زوری خواستن برای مردم. در قیم شدن بجای خدا. عده ای از فرهنگ اسلامی جز ظاهر و «حجاب» چیزی نمی فهمند. شاید پیدایش داعش از این منظر باشد تا زشتی مارهای خوش خط و خال متحجّر بر مردم هویدا شود. تا معلوم شود که اگر کار بدست آنان بیفتد چگونه از اسلام جز خون و خفقان چیزی باقی نمی گذارند. درست مثل تعبیر امام درباره آنان که اگر حوزه بدست آنان می افتاد چیزی شبیه کلیساهای قرون وسطی می شد! هر چند که اخیراَ شنیده شد از قول عالمی روحانی که در زیر زمین موسسه ای به نام امام اتاق تفتیش عقاید راه انداخته اند!

شاید اگر توافق سال 87 ایران و عربستان بر هم نخورده بود حال و روز یمن و سوریه و عراق و ... امروز چیز دیگری بود. درست مثل حال و روز رابطه ایران و عربستان. تاریخ قضاوت خواهد کرد. سرنوشت امروز منطقه کارنامه مردودی چه کسانی خواهد بود؟.

نگاه دنیا به انتخابات امسال است. هم برای حفظ نگاه مثبت بوجود آمده در عرصه بین المللی هم برای حفظ نظام در بحرانهای روز افزون منطقه. راهکارش را هم فقط یک چیز است  تمکین به رأی اکثریت مردم. با تقیّد کامل به تعبیر «حق النّاس» رهبری. امیدوارم انتخابات 94 بهترین انتخابات انقلاب باشد. نقشه راه انتخابات امسال روشن است. اگر همه به حق النّاس پایبند باشند، انتخاباتی تاریخی رقم خواهد خورد.

 

پیک نت 21 آبان

 
 

اشتراک گذاری: