ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

21 آبان ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

مصاحبه سردار جوانی

زخم خوردگان از رای مردم

با رمز "نفوذ" به حرکت در آمدند!

 
 
 
 

 

یدالله جوانی از فرماندهان سپاه است که در دفتر سیاسی سپاه فعال بود. سیب لکدار و پوسیده ایست که نیمه دوم آن حسین شریعتمداری در کیهان است. از سر دفتر سیاسی سپاه بلندش کردند اما مثل گربه مرتضی علی چهار دست و پا در کنار نماینده ولی فقیه در سپاه شیخ علی سعیدی پائین آمد و شد مشاور عالی او. این روزها که بازار "نفوذ"ی بگیر گرم شده، ایشان هم دوباره از خفیه گاه خود بیرون آمده و در مصاحبه با خبرگزاری مهر گفته است:

"برخی از رسانه‌های داخلی سفارش بیگانگان و سرویس‌های خارجی را در داخل منتشر می‌کنند."

از آنجا که جوانی از هول حلیم افتاده در دیگ، در بخش دیگری از این مصاحبه می گوید:

« در یک کلام می‌توان گفت آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که از طریق توافق هسته‌ای و عادی سازی رابطه به محیط داخلی ایران ورود پیدا کنند و به گمان خودشان به تحولات در داخل جامعه ایران شتاب ببخشند.»

به این ترتیب و براساس همین اظهار فضل سردار جوانی، درایران تحولاتی درجریان است که اگر نبود شتاب بخشیدن به آن معنا نداشت!

 

سردار متفکر و نظریه پرداز سپاه در ادامه میگوید:

«کسانی که نفوذ را زیر سئوال می برند همان کسانی هستند که فتنه ۸۸ را انکار می کنند. در سال ۸۸ کشور ما با یک فتنه بسیار بزرگ مواجه شد و در این فتنه نقش بیگانگان کاملا مشخص بود. نقش شبکه‌ها و رسانه‌های خارجی و برخی از موسسات و سفارتخانه‌ها کاملا هویدا بود. آن‌ها منافع دنیایی و زود گذر خود را در ورود خارجی‌ها و به خصوص آمریکایی‌ها به ایران می دانند و آن‌چنان که باید و شاید تعهداتی نسبت به استقلال کشور و عزت ملی ندارند.

افرادی که توسط اطلاعات سپاه بازداشت شده‌اند پرونده‌شان به مقامات قضایی فرستاده خواهد شد و  آن‌جاست که مشخص می‌شود این‌ها با سرویس‌ها و شبکه‌های خارجی ارتباط داشته اند یا نه؟ آیا خط دهی به این‌ها از ناحیه بیگانگان صورت می‌گرفته است یا خیر؟

امروز با چنین وضعیتی مواجه هستیم و برخی از رسانه‌های داخلی سفارش بیگانگان و سرویس‌های خارجی را در داخل منتشر می‌کنند. تا بتوانند براساس خواست و اراده آن‌ها در جهت دهی به افکار عمومی کشور موثر واقع شوند.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم کسانی که بحث غیر واقعی بودن نفوذ را مطرح می‌کنند و آن را یک امر ذهنی می‌دانند باید در مورد خودشان تامل کرد و دید که آن‌ها در این صحنه چه نقشی ایفا می کنند؛ اگر هم بی اطلاع هستند که باید به دنبال دلایل، اسناد و مدارک باشند.»

جوانی با اشاره به این‌که درباره دستگیری‌های اخیر با گذر زمان بیشتر اطلاع‌رسانی خواهد شد افزود: « در آن زمان مشخص می شود که افرادی که متهم هستند بی دلیل و مدرک نیست.»

 

حتی بموجب این گفته های سردار جوانی، احکام بازداشت شدگان ابتدا صادر شده و سپس آنها را دستگیر کرده اند و حالا دستگاه قضائی باید این احکام را کتبی کند!

 

 

پیک نت 21 آبان

 
 

اشتراک گذاری: