ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

21 آبان ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

امریکا بیهوده تلاش نکند

در امثال سبحانی  نیا نفوذ کند!

 
 
 
 
 

 هیچ ایرانی که دوران انقلاب را دیده باشد به یاد نمی آورد که حتی یکبار از "فتنه" و "نفوذ" شعاری برای انقلاب ساخته باشند. هیچ ایرانی پس از انقلاب نیز نمی پذیرد که فتنه و نفوذ یک شعار انقلابی باشد و بخشی از ادبیات انقلاب! مگر آنها که بر سر سفره افتاده انقلاب 57 نشستند و از این خوان به یغما برده شده به قدرت و مکنت و ثروتی دست یافتند که تاریخ ایران به یاد ندارد.

بخوانید سخنان نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم را که با چراغ خاموش و درغفلت مردمی که او را نمی شناختند و در رای گیری شرکت نکردند به مجلس راه یافت. اسم ایشان "سبحانی نیا" ست و همین روزها که پس از "بی بصیریتی" و "فتنه" حالا "نفوذ" را از دهان رهبر قاپیده و تکرار می کنند فرموده است:

"اجازه نمی‌دهیم برخی «فتنه» و «نفوذ» را از ادبیات انقلاب حذف کنند. این بعید نیست که عده‌ای در داخل کشور به دنبال کمرنگ ساختن استکبارستیزی باشند. روحیات ملت ما، مجلس و کلیت نظام به‌گونه‌ای است که امکان ندارد پروژه نفوذ برخی داخلی‌ها محقق شود. آمریکا و ایادی آن باید بدانند که لازم نیست اینقدر خود را زحمت داده و از طرق مختلف به دنبال این باشند که در ما نفوذ کنند.

(باور کنید که ما مجبور شدیم فارسی و افعال همین چهارتا جمله ایشان را تصحیح کنیم و سپس منتشر کنیم. بر روی خبرگزاری امنیتی فارس  متن صحبت ایشان را بخوانید تا بدانید کوچکترین اغراقی نکرده ایم.)

 

پیک نت 21 آبان

 
 

اشتراک گذاری: