ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 آبان ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

درباره پناهجویان

هشدار مردم لهستان به دولت این کشور

 
 
 
 
 

بنا بر گزارش خبرگزاری های لهستان، به دعوت احزاب و سازمان های ملی و میهن پرست این کشور، روز چهار شنبه یازدهم نوامبر تظاهرات و میتینگی در شهر ورشو پایتخت این کشور برگزار شد. این راهپیمائی و میتینگ به طور سنتی هر ساله به مناسبت روز استقلال این کشور برگزار می شود. در ابتدای راهپیمائی نامه رئیس جمهور لهستان" آنجی دودا" خطاب به شرکت کنندگان خوانده شد. در این نامه رئیس جمهور ضمن تبریک این روز به مردم کشور خود، یاد آوری کرد که روز استقلال لهستان، یکی از مهم ترین جشن های کشور است. من سپاسگزار همه مردم، خصوصا جوانان کشور هستم که در این روز یاد قهرمانان ملی و نجات دهندگان لهستان در گذشته را گرامی می دارند. اصلی ترین شعار تظاهر کنندگان: " لهستان برای لهستانی - لهستانی برای لهستان" بود.

 رئیس پلیس ورشو ضمن آرام برگزار شدن تظاهرات، تعداد شرکت کنندگان را 70 هزار نفر اعلام کرد. تظاهر کنندگان بنرهائی در دست داشتند که روی آن ها از جمله نوشته شده بود: " ما به بحران  مهاجرین و پناهندگان در اروپا هشدار می دهیم".

پایان بخش تظاهرات و میتینگ برگزاری کنسرت بزرگی بود که توسط خوانندگان و نوازندگان مشهور لهستان در میدان مرکزی شهر برگزار شد.

سایت ریا نوستی

(در همین شماره پیک نت، مصاحبه لخ والسا را بخوانید)

http://ria.ru/world/20151111/1318935870.html

 

پیک نت 21 آبان

 
 

اشتراک گذاری: