ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 آبان ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

مصاحبه با محسن رفیقدوست

هاشمی، حسن آقا و ناطق

جایشان در مجلس خبرگان است! 
 
 
 
 

 

در روزهائی که نمایشگاه مطبوعات در تهران برگزار بود، خیلی ها هنگام بازدید از غرقه های این نمایشگاه مصاحبه کردند و درباره مسائل روز و بویژه انتخابات اسفند ماه نظرشان را گفتند. از جمله این افراد محسن رفیقدوست است که هنگام بازگشت آیت الله خمینی به ایران راننده اتومبیل منتقل کننده وی از فرودگاه مهرآباد تهران به بهشت زهرا بود. بعدها فرمانده کمیته های انقلاب شد و سپس وزیر سپاه در دورانی که سپاه وزارتخانه شده بود. بتدریج رفت بدنبال فعالیت های اقتصادی و پتروشیمی را بدست گرفت. عضو رهبری حزب موتلفه اسلامی بود اما بتدریج از این حزب فاصله گرفت. کتاب خاطراتی نوشته که 445 صفحه است و عکس های تاریخی خوبی هم دارد. او نیز مانند ناطق نوری اخلاقی داش مشدی گری دارد. رفیقدوست که امروز مانند خیلی های دیگر چوب تندروی ها، اشتباهات سیاسی گذشته و فرصت های از کف رفته اش را می خورد در غرقه «انتخاب» در نمایشگاه مطبوعات به چند سئوال پاسخ داد.

از جمله، درباره انتخابات مجلس خبرگان در اسفندماه گفت:

مجلس خبرگان جای شوخی نیست، لذا افرادی کاردان باید در آن حضور پیدا کنند، چرا که این افراد باید رهبر انتخاب کنند. پس از رحلت امام خمینی، حضرت آیت الله خامنه ای به منزل امام رفتند و مرحوم سیداحمد اقا گفتند، آقای خامنه ای، من از این به بعد، یکی از مریدان شما هستم. اگر ارتباط امروز حاج حسن اقا خمینی و رهبری همین گونه باشد، به نظرم افتخاری برای ملت ایران است که حسن اقا به خبرگان ورود کند.
 من حس می کنم که رابطه این دو بزرگوار به مانند همان رابطه حاج احمدآقا و مقام معظم رهبری است.

بنده و خیلی های دیگر از ناطق خواسته ایم که به انتخابات ورود کند، اما ایشان گوش نکرده است. اگر ناطق برای خبرگان کاندیدا شود، قطعا رای خواهد آورد. آیت الله هاشمی یکی از کسانی است که باید بیاید و انتخاب شود. امروز یکی از بهترین رهبرشناسان ما هاشمی است و رهبری نیز ایشان را بهتر از هر کسی می شناسند.

امروز به قول ایت الله هاشمی، فردی که در حد حضرت آیت الله خامنه ای صلاحیت داشته باشد، وجود ندارد. آیت الله هاشمی معتقد است که حضرت آیت لله خامنه ای بدیل ندارد. لذا کسی که چنین عقیده ای دارد چرا جایش در خبرگان نباشد؟

روحانی تنها کسی است که توانست با شعار اعتدال مردم را به خود جذب کند و یکبار هم در طول مبارزات انتخابات نگفت، اصولگراست یا اصلاح طلب.

در انتخابات اینده قطعا افراطی گری چه از نوع اصلاح طلبش، چه از نوع اصولگرایش در میان مردم جای نخواهند داشت.  مجلس از جمعی از معتدلین و بخش هایی از اصلاح طلبان و اصوولگرایان تشکیل می شود.

در باره احتمال بازگشت احمدی نژاد به صحنه سیاسی کشور هم انشالله که احمدی نژآد در هیچ انتخاباتی کاندیدا نشود. البته اگر کاندیدا هم بشود، انتخاب نمی شود، یک داغ دل بس است برای قبیله ای.

 

پیک نت 25 آبان

 
 

اشتراک گذاری: