ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 آبان ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

امید زیاد روسیه به فروش اطلاعات

جایزه 50 میلیون دلاری روسیه

برای لوُ دهنده عوامل انفجار هواپیما 
 
 
 
 

 

در مسکو رسما اعلام شد که دلیل سقوط هواپیمای جموجت روسیه که از فرودگاه شرم الشیخ برخاسته و بر فراز صحرای سینا سقوط کرد، انفجار بوده است. این انفجار ناشی از انتقال یک کیلو تی. ان. تی  جاسازی شده در بسته های غذای گرمی بوده که معمولا برای توزیع میان مسافران به آشپزخانه هواپیما منتقل می شود.

«آلکساندر بورتنیکوف»، رئیس سازمان امنیت فدرال روسیه اعلام کرد: بمبی که منفجر شد دست ساز بوده است.

به گزارش تلویزیون "روسیه 24" پوتین نظارت عالیه بر عملیات بمباران داعش در سوریه دارد و گزارش عملیات لحظه به لحظه در اختیار وی گذاشته می شود. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه نیز اعلام کرد: «نیروهای هوا ـ فضا  روسیه  با  37 هواپیمای از جمله بمب افکن های  سوخو ـ 34 و  جنگنده  سوخو ـ27  تقویت خواهد شد.»

درحال حاضر 25  هواپیمای  دوربرد،  8  بمب افکن « سوخوـ 34» و  4 جنگنده  « سوخو ـ27» درحال عملیات هستند.

در یک خبر دیگر نیز در مسکو اعلام شد که برای شناسائی و دستگیری عوامل منفجر کننده هواپیمای روسیه، دولت این کشور جایزه ای 50 میلیون دلاری تعیین کرده و در عین حال تاکید کرده که اگر گزارش غلط بدهد تحت تعقیب قرار می گیرد. روسیه معتقد است که در صفوف داعش هستند کسانی که صاحب اطلاعات هستند و برای بدست آوردن پول حاضر به هر کاری هستند، از جمله فروش محرمانه ترین اطلاعات. بنابراین امید زیادی وجود دارد که اطلاعات دقیق مربوط به ماجرای انفجار هواپیمای روسیه دراختیار روسیه قرار گیرد.

 

پیک نت: از جمله احتمالات در این ماجرا و جایزه ای که تعیین شده، رو شدن دست یکی از کشورهای منطقه در ماجرای انفجار هواپیمای روسیه است که البته انگشت اتهام می تواند متوجه اسرائیل شود که شواهد نشاندهنده پیوند آن با داعش است!

 

پیک نت 30 آبان

 
 

اشتراک گذاری: