ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 آبان ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

آیت الله موسوی اردبیلی:

اعلام کنند چه کسانی

پشت امثال بابک زنجانی اند! 
 
 
 
 

اکنون دیگر بر همگان آشکار است که بابک زنجانی یک مهره در شبکه مافیای اقتصادی دوران احمدی نژاد بیش نیست و  هدف دادگاهی که برای وی تشکیل شده سر هم بندی کردن ماجرا و فاش نشدن چهره های اصلی این مافیاست. مافیائی که از بیرون به دادگاه و بابک زنجانی و وکیل او رهنمود می دهد. در همین ارتباط است که آیت الله عبدالکریم موسوی اردبیلی عضو ارشد شورای انقلاب و جانشین آیت الله بهشتی در شورای عالی قضائی وقت (که بعدها تبدیل به قوه قضائیه شد) در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی جمهوری اسلامی که روز پنجشنبه انجام شد گفت:

چرا به مردم نمی گویند افرادی که رقم های نجومی اختلاس می کنند چه کسانی اند، با چه کسانی در ارتباط اند که به این منابع مالی دسترسی دارند و دست به اختلاس های میلیاردی می زنند.  انسان بعضی ارقام نجومی از برخی فسادهای اقتصادی را از گوشه و کنار و دادگاه ها می شنود و تازه به این فکر می افتد که این رقم ها تا حالا کجا بوده و این در حالی است که مردم در اوضاع نامناسب معیشتی و اقتصادی قرار دارند. اختلاس های میلیاردی نفتی که مردم از طریق دادگاه متوجه می شوند، باید ریشه یابی شود؛ باید برای امنیت سرمایه گذاری در کشور فکری کرد تا مشکل ها از زندگی مردم و جامعه برداشته شود.

یک تن هم که برای سرمایه گذاری وارد ایران می شود، اعلام می شود نفوذی و جاسوس دشمن بوده. باید فکری برای این اوضاع و احوال نامساعد کرد.  باید مردم از منابع و سرمایه کشور اطلاع داشته باشند که این ها دست چه کسانی است تا از اختلاس و چپاول جلوگیری شود.

 

پیک نت 30 آبان

 
 

اشتراک گذاری: