ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 4 مهر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

سخنرانی احمدی نژاد در همایش انتخاباتی

نامردی و مال مردم خوری

انشاء الله ریشه کن شود! 
 
 
 
 

 

دار و دسته احمدی نژاد چهارشنبه شب برایش یک همایش نیمه انتخاباتی برای اسفند ماه درست کردند در مسجد محمدیه تهران. بهانه این همایش نیز هفته دفاع مقدس بود. پیش از ظاهر شدن احمدی نژاد در این همایش مسجدی یک بولتن هم منتشر شده بود بنام "هفته نامه هزاره سوم" در انتقاد از دولت روحانی بی آن که اشاره ای بشود به فساد و غارتی که در دوران 8 ساله ریاست جمهوری احمدی نژاد در مملکت صورت گرفت.

حاج آقا محمود که از خوش شانسی اش امسال به حج نرفت و چند سال پیش حاجی شده در سخنرانی که در همین همایش کرد گفت:

«انشاالله ظلم، نامردی و مال مردم‌خوری ریشه‌کن شود» اما نگفت که مال مردم را در دولت او چگونه یک لقمه چرب کردند و خوردند! آن‌هایی که خدایی کار نمی‌کنند، هرچه قدر هم که حنجره‌های خود را پاره کنند باز هم دروغ می‌گویند. دیدیم که آمریکایی‌ها چگونه ریختند و ترتیب صدام را دادند.»

جدا از ادبیات اوباشی که حضار را بسیار خوش آمد، لابد برای رضایت خدا دهها میلیارد دلار پول نفت را چاپیدند در دوران او و دروغ هم در دوران او نهادینه نشد؟!

آنها که برای این همایش جمع شده بودند از شعارهایشان معلوم بود از کجا آمده اند و در چه سطحی اند و مردم آنها را به چه نامی می شناسند. آنها داد می زدند:

- به جون هر چی مرده احمدی برمی‌گرده"

- احمدی دلاور یاور خط رهبر

- احمدی بیا؛ احمدی بیا

حجت‌ الاسلامی بنام محمدی که متولی این مسجد محمدیه است درسخنرانی اش یک شجره نامه جبهه ای برای احمدی نژاد کشف کرد و گفت:

"ما می‌گوییم دکتر احمدی‌نژاد اما شما برای ما همان "حاج محمود" جبهه‌ها هستی."

اگر احمدی نژاد یک روز در جبهه ها بود و یک عکس از او درجبهه ها وجود داشت در آن 8 سال آن عکس را تبدیل کرده بودند به تابلو!

از یاران دولت احمدی نژاد علاوه بر غلامحسین الهام وزیر دادگستری و سخنگوی دولت احمدی نژاد و عضو سابق حقوقدان شورای نگهبان که شیخ احمد جنتی علاقه وافری به او دارد، مجتبی ثمره هاشمی چهره امنیتی دولت احمدی نژاد و "علی‌اکبر جوانفکر سردبیر و مدیر مسئول روزنامه رسمی دولت "ایران" در دوران احمدی نژاد هم بودند که دومی یک مدتی هم زندانی شده بود. هیچکدام آنها حاضر نشدند به سئوالات خبرنگاران در باره بابک زنجانی، رحیم مشائی و حمید بقائی که در زندان است پاسخ بدهند.

پیک نت 4 مهر

 
 

اشتراک گذاری: