ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 مهر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

خوانندگان روزنت پیک نت می نویسند

بیسوادی سیاسی بیشتر شامل

پیام نویسان خارج از کشور می شود! 
 
 
 
 

 

بدنبال انتشار برخی پیام های زیر مطالب منتشره در فیسبوک پیک نت و پاسخ هائی که به آنها داده ایم، برخی خوانندگان روزنت پیک نت که این پاسخ ها و پیام ها را خوانده اند نیز از طریق ای میل پیک نت پیام ها و توضیحاتی را برای ما نوشته اند که چند نمونه آن را در زیر می خوانید:

1- اکبر رحمان- به نظر میآید آمریکا در صدد انست تا طرح برژینسکی را اینبار در رابطه با روسیه به پیش ببرد. به نظر شما با چرخش جمهوری اسلامی به سوی آمریکا و گسترش نفوذ و عملکرد داعش و تاکتیک ترکان نو ظهور عثمانی و خصومت آشکار ارتجاع عرب نسبت به روسیه را آیا آمریکا با چراغ سبز نسبت به بمباران روسیه در سوریه در صدد کشاندن پای روسیه به باتلاق نیست؟

اگر چنین است. ایا این تکرار تاکتیک آمریکا در قبال اتحاد شوروی پیرامون اوضاع افغانستان نمی‌باشد.؟ پیروز باشید

 

پیک نت- دوست عزیز، تصور می کنیم صغرا و کبرائی که کنار هم برای رسیدن به نتیجه ای که در انتها گرفته اید نشانده اید هیچ نوع همخوانی با هم ندارند.

 

2- نیما: تعجب نکنید از اینکه پیام هائی که زیر مطالب فیسبوک پیک نت می نویسند پراز اغلاط املائی و دستوری است. آنها اصلا مقصر نیستند. شما نمیدانید در مدارس فارسی چه سقوطی کرده است. اگر خودتان از معلم های قدیمی باشید تعجب می کنید از این همه کم سوادی معلمینی که به بچه های ابتدائی درس میدهند. آن بیسوادهای سیاسی هم که اظهار در باره خبرهای سیاسی اظهار نظر می کنند اغلب خارج نشین هستند. ما در ایران نه تنها سیاست را میخوانیم و میدانیم بلکه آنرا احساس میکنیم . انتخابات 92 دلیل بر اگاهی مردم پس از 88 را نشان داد. لازم به یاد آوری است  فارسی زبان دوم ما آذری ها ی ایران است . با تشکر

 

3- با هر دو زمینه ای که مطرح کرده اید موافقیم بویژه اگر نقش مطبوعات و رسانه ها را هم ذکر می کردید و البته فارسی آب نکشیده حکومتیان و روحانیون را.

 

4- بهروز خلیق:  گزارشی تصويری در رابطه با کشتار ۶۷ تهيه شده و در يوتیوب قرار داده شده است. در صورت امکان آن را در سايت پيک نت بگذاريد.  آدرس آن در زير آمده است.  

موفق باشيد

گروه کار تبليغات سازمان فدائيان خلق ايران (اکثريت)

https://www.youtube.com/watch?t=3&v=SMiyP5FzmyA

 

5- Sharooz Ghiasvand: خواهشمندم  ادرس زیر را در صورت امکان برای اطلاع خوانندگانتان منتشر نمایید.

 با تشکر از زحمات شما.

پیک نت: البته لینک اسپودنیک فارسی در صفحه پیوندهای پیک نت قرار دارد.

 

6- من واقعا دلم به حال نسل آینده و تاریخی که باید حفظ کند میسوزد:

توافق ژنو، توافق وین، توافق لوزان، تفاوت تعلیق و توافق و توقف، تفاوت فرجام و برجام و قطعنامه، تفاوت عراقچی و تخت روانچی!

نسل ما یک کاپیتولاسیون داشت که زیاد هم در باره آن چیزی سرش نمی شد، وای به حال نسل امروز و فردا. چه آب گل آلوده ای درست شده و خودمانیم، رندان چه ماهی های درشتی را در این بازار آشفته مفت مفت می خرند!

پیک نت 13 مهر

 
 

اشتراک گذاری: