ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 18 مهر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

همسوئی با امریکا چیست

راه راستین انقلاب کدام است؟ 
 
 
 
 

 

سرلشکر عزیز جعفری شاید فوت و فن نظامی را بداند، اما آن فوت و فنی که نه بلد است و نه استعداد یادگیری آن را دارد، فوت و فن سیاسی و سخن سنجیده گفتن است. پس از آخرین سخنرانی رهبر جمهوری اسلامی که بار دیگر مخالفت خود را درباره مذاکره با امریکا اعلام کرد، او هم پرید وسط میدان و گفت:

1- جنگ 8 ساله، انتخابات 76، انتخابات 88 (که منجر به کودتای 88 شد) و همچنین برخی اظهار نظرها در باره برنامه هسته ای ایران چهار فتنه امریکائی است!

برای جنگ 8 ساله که بی شک هم در آغاز جنگ و هم در مرحله دوم جنگ پس از بیرون راندن ارتش عراق از خاک ایران امریکا نقش داشت، باید مشخص شود و قطعا در تاریخ جنگ و جمهوری اسلامی مشخص خواهد شد که چه کسانی طرفدار ادامه جنگ در خاک عراق بودند و آن جنگ ویرانگر و پرتلفات فرسایشی را که خواست امریکا بود به انقلاب و مردم تحمیل کردند. بنابراین ابتدا باید تکلیف همسوئی با استراتژی امریکا را در آن حلقه نظامی و غیر نظامی حکومتی یافت که جنگ فرسایشی را تحمیل کردند.

2- آقای جعفری درباره انتخابات سال 76 یعنی پیروزی محمد خاتمی و تلاش برای اصلاحات در جمهوری اسلامی نیز گفت:

«تهدیدهای جدی علیه انقلاب اسلامی پدید آمد که می‌توانست جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرد و آن را به انحراف ببرد.»

لابد انقلاب یعنی غارت کشور، ناپدید شدن دهها میلیارد دلار پول نفت، تحمیل تحریم و خطر حمله به ایران و تاریخی ترین اختلاس ها که در دولت احمدی نژاد روی داد و انتخابات و دولت اصلاحات سد راه تحقق این دستآوردهای انقلابی بوده است!

3- درباره کودتای 88 و مقاومت مردم در برابر آن که فرمانده کل سپاه  آن را مقاومتی امریکائی معرفی کرده، تنها می توان این را گفت که آن انتخابات می توانست حداقل جلوی ادامه فاجعه دوران احمدی نژاد را 4 سال کمتر کند. یعنی چهار سال غارت و اختلاس کمتر، جلوگیری از تحریم های جهانی و دهها فاجعه دیگر. اگر همه اینها همسوئی با امریکا بوده، پس مخالفت با امریکا لابد همان دوران فاجعه 8 ساله دوران احمدی نژاد بوده!

4- فرمانده سپاه گفته است:  مخالفت‌های مستقیم و غیرمستقیم زیادی در راه راستین انقلاب اسلامی که توسط رهبر جمهوری اسلامی ترسیم شده وجود دارد.

در این ارتباط هم باید گفت اولا انقلاب 57 خواست ها و اهدافی داشت که دوران رهبری آقای خامنه ای بعنوان رهبر جمهوری اسلامی آن را از بکلی از مسیر خود منحرف ساخت. اگر منظور از دزدی و ویرانی و غارت و سلطه جناح راست بر حاکمیت و ترویج و تبلیغ خرافات و حاکمیت مداحان و سپرده مملکت به فرماندهان سپاه و شرکت های اقماری آن یعنی راه راستین انقلاب، پس خود انقلاب و رهبر آن یعنی آیت الله خمینی منحرف ترین بوده اند!

پیک نت 18 مهر

 
 

اشتراک گذاری: