ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 18 مهر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

مردم نباید بدانند رهبران مافیا چه کسانی اند؟

 دادگاه بابک زنجانی

پشت پرده سیاه غارت 8 ساله 
 
 
 
 

 

دادگاه بابک زنجانی تشکیل شده و محاکمه او پشت درهای بسته جریان دارد. تنها گهگاهی، خبری و عکسی از این دادگاه منتشر می شود تا مردم باور کنند دادگاهی تشکیل شده است.

روز گذشته عکس دو متهم دیگر پرونده بابک زنجانی با موافقت حکومت منتشر شد، درحالیکه اجازه نمیدهند مردم بدانند در دادگاه چه می گذرد و رهبری مافیائی که برخی نفرات آن را دارند محاکمه می کنند در دست کیست؟

این دو متهم نیز با نام های «م.ش» و «ح.ف.ه» معرفی شده اند. نام هایی که مردم را عصبانی می کند. چرا که عده ای دزد و غارتگر را با این نوع نام ها معرفی می کنند تا معلوم نشود کیستند؟ کجا بوده اند؟ درجه نظامی آنها چیست؟ و ....

نام های مخفی که برای مردم این روزها در کنار نام «بابک زنجانی» مرتب تکرار می شوند؛ دو متهم دیگر پرونده درمحافل سیاسی گفته می شود اولی «مهدی شمس»، بازرگانی 48 ساله است که تابعیت انگلیسی دارد و دفتر و دستک و برو بیائی در سالهای ریاست جمهوری احمدی نژاد در استانبول داشته است.

او در پرونده بابک رنجانی متهم به کلاهبرداری از شرکت ملی نفت ایران است که در پولشویی های دوران 8 ساله احمدی نژاد نیز نقش داشته است. او پیش از انتقال دفاترش به استانبول، در دوبی دفتر داشته است.

او در ترکیه و دوبی رابط رضا ضراب با بابک زنجانی نیز بوده است.

نفر دوم «حمید فلاح هروی» نام دارد که یکی از چهره های امنیتی جمهوری اسلامی بوده و باحتمال بسیار زیاد با بخش اطلاعات و امنیت سپاه کار می کرده است.

پیک نت 18 مهر

 
 

اشتراک گذاری: