ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 مهر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

با صدور یک بیانیه

اتحادیه اروپا، یاد راه حل

مسالمت آمیز برای سوریه افتاد! 
 
 
 
 

 

پس از بمباران سنگین ارتش داعش در خاک سوریه، اتحادیه اروپا که منتظر سقوط هواپیماهای روسی و متوقف شدن بمباران ها بود، نا امید از انتظاری که داشت، روز گذشته موضع تازه ای اتخاذ کرد. این اتحادیه که مواضع تبلیغاتی آن را تلویزیون "یورو نیوز" بازتاب می دهد، تاکنون زیرکانه علیه روسیه و بمباران داعش تبلیغ می کرد. خبرگزاری ها گزارش دادند که وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا که برای یافتن یک راه حل برای سوریه جلسه تشکیل داده بودند با انتشار بیانیه‌ای بر ضرورت یافتن راهکاری دائمی برای حل مشکل سوریه تاکید کردند.

وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا تاکید کردند، تنها از طریق فرایند سیاسی تحت رهبری دولت سوریه است که می‌توان مسائل این کشور را در قالب حرکت به سوی گذاری مسالمت‌آمیز و همه‌ جانبه حل کرد. این اتحادیه به حمایت خود از اپوزیسیون میانه‌ رو ادامه خواهد داد. در عین حال، اتحادیه اروپا بر اهمیت مقابله با افراط‌گرایی در سوریه تاکید نموده است.

در این بیانیه همچنین آمده است که روسیه در جریان بمباران ها از هدف قرار دادن داعش و دیگر گروه‌های تروریستی پافراتر گذاشته و اپوزیسیون میانه ‌رو سوریه را نیز هدف گرفته است. تعرض روسیه علیه تمامیت ارضی کشورهای دیگر باید هرچه سریع‌تر متوقف شود.

پیک نت 22 مهر

 
 

اشتراک گذاری: