ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 مهر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

ارتباط ماجرای مفقود شدن در حج

با کشته شدن فرماندهان سپاه در سوریه 
 
 
 
 

 

اسامی سرتیپ فرشاد حسونی زاده و سرتیپ حمید مختاربند بعنوان کشته شدگان جدید سپاه در سوریه اعلام شد. ظاهرا آنها بعد از ماجرای چپه شدن اتومبیل حامل سردار همدانی که باعث مرگ وی شد، کشته شده اند.

فرشاد حسونی زاده، فرمانده پیشین تیپ صابرین سپاه پاسداران و حمید مختاربند، مسئول سابق ستاد تیپ یکم حضرت حجت اهواز بوده اند. در سوریه کشته شدند.

 تیپ صابرین یگان تکاوری ویژه نیروی زمینی سپاه است که مسئولیت آن عملیات‌های ویژه است و هنوز معلوم نیست که این دو در کدام نقطه سوریه و چگونه کشته شده اند و آیا ناپدید شدن و یا ربوده شدن چند مقام مهم امنیتی سپاه – از جمله سردار عبدالله ضیغمی معروف به "مشفق" در جریان حج امسال و تخلیه اطلاعاتی آنها در این ماجرا نقش داشته است یانه و اگر چنین است، ربایندگان آن مقامات امنیتی سپاه واحدهائی از عربستان بوده اند و یا اسرائیل؟ زیرا یک شرکت امنیتی اسرائیل، مسئول امنیت حج امسال را برعهده داشته است. سردار مشفق معاونت بررسی و عملیات روانی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بوده و در جریان کودتای 88 نقش آفرینی کلیدی داشت.

هم کشته شدن پیاپی فرماندهان سپاه در سوریه و هم ناپدید شدن فرماندهان امنیتی سپاه که به حج امسال اعزام شده بودند نشان میدهد که از درون سپاه اطلاعات مهمی درز می کند و بدست اسرائیل می رسد!

پیک نت 23 مهر

 
 

اشتراک گذاری: