ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 مهر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

سخنرانی وزیر خارجه روسیه در فنلاند

درخواست کشورها از روسیه

برای سرکوب ارتش داعش! 
 
 
 
 

 

وزیر امور خارجه روسیه "لاوروف" که در اجلاس شورای اروپا که در فنلاند تشکیل شده حضور یافته برای نخستین بار در سخنرانی خود طی سخنانی گفت: روسیه درخواست‌هایی از جانب کشورهای دیگری غیر از سوریه جهت حمایت‌های نظامی از این کشورها دریافت  داشته است.

مسکو علاوه بر سوریه، به دولت عراق نیز در جنگ با داعش کمک می کند. البته این کمک با خواست و همآهنگی با دولت عراق صورت می گیرد. روسیه معتقد به رساندن یاری به دولت عراق و کردهای این کشور برای جنگ با داعش است و از جمله دلائل قرار دادن مدرن ترین تجهیزات نظامی در اختیار کردهای عراق نیز همین انگیزه است.

ما از همگان می خواهیم به مرکز جدید اطلاعاتی در بغداد که در حال حاضر با نیروهای روسی، عراقی، ایرانی و سوری فعالیت می کند یاری برسانند. کسانی که واقعا تروریسم را خطر ارزیابی می کنند و قصد مبارزه با آن را دارند می توانند به این مرکز اطلاعاتی یاری برسانند. ادامه جنگ و تروریسم در خاورمیانه میتواند به فروپاشی این منطقه بیانجامد. کسانی که دراین مورد تردید دارند به سرنوشت لیبی نگاه کنند و به آن بیاندیشند. کشوری که اکنون بدلیل خلاء قدرت مرکزی و حکومتی مرکز تروریسم و قاچاق مردم شده و به یک حفره سیاه در جهان تبدیل شده است.

پیک نت 25 مهر

 
 

اشتراک گذاری: