ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 مهر ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

از یک پیام دریافتی

کمک مالی به هیات های مذهبی

کاسبی جدید در ماه محرم!

 
 
 
 
 

 

باسلام- من پیگیر هر روز اخبار شما هستم. نکته جالبی که فکر میکنم خوب است به نحوی در سایت شما پوشش داده شود بحث مربوط به روش جدید کلاهبرداری بنام هیات های مذهبی است.

چند روز پیش من تعدادی کودک در سن و سال حدود 10-12 سال دیدم که با زحمت در حال حمل یک علم کوچک بودند. در نگاه اول خیلی جالب آمد، اما بعد که آنها به نزدیکی تاکسی ما رسیدند شروع کردند به گفتن این جمله که برای کمک به هیات مبلغی را به آنها کمک کنیم. من بدون کوچکترین توجهی به خانه رفتم تا اینکه شب در حدود ساعت 10 زنگ منزل به صدا در آمد. زمانیکه به درب منزل رفتم تعدادی نوجوان در حدود سن و سال 14 سال دیدم که آنها نیز برای جمع آوری کمک برای هیات آمده بودند. نکته جالب این بود که وقتی من در مورد گروه قبلی که با علم سر کوچه درخواست کمک کرده بودند به آنها گفتم و پرسیدم که آیا با هم هستند بشدت ناراحت شدند و گفتند خیر آنها مال یک هیآت دیگر هستند. زمانیکه من از آنها خواستم رسید یا آدرس هیات را ارئه کنند بازهم با ترش رویی آنها مواجه شدم که شما دارید ما را مسخره می کنید.

به هرحال، برای من جالب است که هیچ نظارتی بر این فعالیت ها نیست. و باز جالبتر اینکه عده ای منتظر کوچکترین فرصت برای سوء استفاده اند.

پیک نت 27 مهر

 
 

اشتراک گذاری: