ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

1 شهریور   ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

سرلشگر شمخانی

اگر به خود نیآئیم

تسلیم دشمنان نظامی خواهیم شد 
 
 
 
 

 

سرلشگر نیروی دریائی سپاه، علی شمخانی و دبیر کنونی شورای عالی امنیت ملی، در جریان سفر به تبریز طی سخنانی در جلسه شورای مدیران دانشگاه تبریز شرکت کرد. خبرگزاری "ایرنا" که گزارش این سفر و سخنرانی را منتشر کرده، به نقل از شمخانی نوشت:

«این روزها، هر كس به سهم خود باید برای رفع مشكلات تلاش كند. متن برجام (برنامه جامع اقدام مشترك هسته‌ای) به گونه‌ای است كه تامین ‌كننده منافع ملی جمهوری اسلامی است. بررسی‌های ما از جمع‌بندی مذاكرات هسته‌ای مراحل پایانی را طی می‌كند و مردم هیچ گونه نگرانی نداشته باشند. ابعاد مختلف این سند در دو بخش عمومی و تخصصی با نگاهی واقع‌بینانه و به دور از قضاوت‌های جناحی، در حال بررسی توسط متخصصان است و ما درصدد هستیم جمعبندی‌ها به تحكیم وحدت ملی و وفاق و ثبات در كشور كمك كند.

 شمخانی در جلسه شورای اداری تبریز نیز گفت: آسیب‌های اجتماعی در كشور ما پایه اقتصادی دارد. رشد روز افزون آمار طلاق، كاهش ازدواج، اعتیاد در سنین پایین، ناهنجاری‌های اجتماعی، افزایش آمار زندانیان و مشكلات عدیده در حوزه اشتغال دلایل اقتصادی دارند كه اگر در این زمینه‌ها كوچك‌ترین سهل‌انگاری شود آینده كشور مبهم بوده و همه مقابل دشمنان نظام تسلیم خواهیم شد.

ابزار عملی اقتصاد مقاومتی سخنرانی، نصب بنر و تبلیغات نیست و نمی‌توان ادعای حسینی بودن كنیم و شعار مرگ بر امریكا سر دهیم اما به مشكلات اقتصادی و معیشتی نپردازیم. فساد اقتصادی دركشور پاشنه آشیل مشكلات اقتصادی است. مگر می‌شود شعار مرگ بر امریكا سر داد و ادعای حسینی بودن داشت و فساد اقتصادی باشد و رانت خواری كرد و رانت خورد؟

پیک نت 1 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: