ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 شهریور   ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

انگلیس ها بازگشتند

نوبت به امریکائی ها هم میشود! 
 
 
 
 

سفارت انگلیس، پس از حدود 4 سال، با حضور وزیرخارجه این کشور، در تهران بازگشائی شد و پس از جنجال ها و "مرگ بر"ها، یکبار دیگر رسیدند همانجا که بودند باز! (پس از گفتگوها و راه دراز- رسیدیم، آنجا که بودیم باز)

سطح روابط فعلا در حد کاردار است تا بتدریج سفیر مبادله شود و هنگام بازگشائی سفارت، به جای کفن پوشان و لنگه کفش بدست ها و قلوه سنگ در جیب های حرفه ای، دهها خبرنگار و عکاس داخلی و خارجی و جمع قابل توجهی از رهگذران در آنسوی خیابان ناظر صحنه بازگشائی سفارت انگلیس شدند. نیروی انتظامی که چهار سال پیش حافظ سنگ پران های حرفه ای وابسته به بسیج سپاه بود، این بار حافظ خبرنگاران و مردم ناظر بر صحنه بازگشائی سفارت بود!

هنوز معلوم نیست، آن تابلوها و مجسمه های قیمتی که هنگام تصرف سفارت انگلیس توسط مهاجمین حرفه ای که یکبار بنام "مردم مسلمان" بار دیگر بنام "دانشجویان بسیجی" نامیده می شوند به سرقت رفت بازگردانده شده است یا نه و خسارتی که با سنگ و چوب به در و دیوار وارد کردند پرداخت شده یا خیر؟

وزیرخارجه انگلستان در ارتباط با آن تهاجم و بازگشائی دیروز گفت: از زمان روی کار آمدن روحانی مسائل گام به گام تغییر کرده است.

پیک نت 2 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: