ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 شهریور   ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

دیدارهای سیاسی- مذهبی

در سفرهاشمی به مشهد! 
 
 
 
 

 

هاشمی رفسنجانی به مشهد رفته و در آنجا چند دیدار مذهبی و سیاسی کرده است. از جمله دیدار با آیت الله شبیری زنجانی که اکنون از مراجع اعلم است و همچنین آیت الله یوسف صانعی که این دو نیز در مشهد بوده اند. در دیدار با آیت الله شبیری زنجانی، وی جدا از مسائلی که بطور خصوصی با هاشمی طرح کرده و منتشر نشده، به هاشمی گفته است: «به شما علاقه دارم. در روایات داریم که مستحب است اگر شخصی به کسی علاقه دارد، آن را اظهار کند.»

 در دیدار یوسف صانعی و هاشمی نیز، وی با اشاره به افشای گوشه هائی از آنچه در دوران احمدی نژاد در مملکت روی داد گفت: حرف‌هایی که این روز‌ها گفته می‌شود، تازه نیست و فقط در ابعاد جدیدی تری برملا شده است.

کار من در مقطع انتخابات سال ۹۲ در حد نام ‌نویسی بود که دیدید چه تأثیری در کشور داشت و نتیجه‌اش انتخاب آقای روحانی بود که با انگیزه و انرژی بیشتری در حال فعالیت است.

شما درهمه مقاطع، از زمان شروع مبارزه همراه امام بودید و امیدواریم تا زنده‌ایم تلاش کنیم که یاد و راه امام (ره) زنده مانده و نهادینه شود.

آیت‌الله یوسف صانعی نیز در این دیدار با اشاره به در گذشت پدر هاشمی رفسنجانی گفت:

رابطه شما و امام (ره) به عنوان شاگرد و استاد، به گونه‌ای بود که طلبه‌ها سؤالات خود را به شما می‌گفتند تا از امام (ره) بپرسید. وقتی امام خبر در گذشت پدر شما را شنیدند تا آخر در تشییع جنازه بودند و هم با لحن زیبا و نافذشان بر پیکر پدرتان نماز میت خواندند که فکر می‌کنم پس از آن بر هیچ جنازه دیگری نماز میت نخواندند. وقتی خبر سلامتی شما را پس از ترور شنیدند، دستور دادند گوسفند قربانی کنند.

مبارزان می‌دانند که راز تلاش بعضی‌ها برای ترور شخصیت شما که مورد وثوق امام (ره) بودید، چیست.

پیک نت 3 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: