ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 شهریور   ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

روحانی در همدان

تا صحبت قانون میشود

چرا برخی ها ناراحت میشوند؟ 
 
 
 
 

 

روحانی در ادامه سفرهای استانی خود، به همدان سفر کرد و در اجتماع مردم این شهر سخنرانی کرد. وی در سخنرانی خود، بطور غیر مستقیم به آنهائی که در روزهای اخیر از وی انتقاد کرده اند که چرا گفته شورای نگهبان مطابق قانون کارش نظارت است و نه بیشتر و انتخابات را هم مطابق قانون دولت برگزار می کند، پاسخ داد و گفت:

«همه باید به قانون متعهد باشند و کسی از توصیه برای عمل به قانون ناراحت نشود. افتخار همه ما این است که به قانون متعهد باشیم و  همه نهادهای کشور از جمله دولت، شورای نگهبان، مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و نیروهای مسلح باید دست به دست هم داده تا شاهد انتخابات پرشکوه در کشورمان باشیم.»

در این اشاره، هم پاسخ فرمانده کل سپاه داده شد و هم بیان نگرانی رئیس قوه قضائیه که گفته بود نباید شورای نگهبان تضعیف شود!

روحانی در ادامه سخنرانی خود به مسائل دیگر اشاره کرد و گفت:

زنجیره‌های تحریم به زودی خواهد گسست و حرکت کشور به سمت پیشرفت واقعی و پایدار شتابان‌تر خواهد شد.  طی این دوره زمانی (مدتی که وی رئیس جمهور است) برای 10 میلیون ایرانی دفترچه خدمات درمانی صادر شده است و هزینه‌های درمانی به شدت کاهش یافته است.

امروز بعد از 2 سال می توانیم بیش از گذشته به کشاورزان خودمان افتخار کنیم. امسال محصول گندمی که از کشاورزان ایرانی خریده ایم به مرز هشت میلیون تن رسیده است. این به معنای آن است که امسال نیازمندی ما برای خرید گندم یک میلیون تن خواهد بود که نشانه رشد تولید محصول استراتژیک گندم در کشور است.

تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهد که تورم 12 ماهه از 14 درصد نیز پایین‌تر آمده و به رقم 13.8 درصد رسیده است.

در تمام بخش های اقتصادی و اجتماعی در دو سال گذشته رشد قابل ملاحظه ای داشته ایم، با وجود توطئه ها برای کاهش قیمت نفت و در شرایطی که قیمت نفت که در سالهای گذشته 140 دلار در هر بشکه بود، امروز به 40 دلار رسیده است.

پیک نت 4 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: