ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 شهریور   ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

نگاهی به نماز جمعه علم الهدا در مشهد

آیا نگرانند که انگلیس

از فرماندهان سپاه یار گیری کند؟ 
 
 
 
 

 

حجت الاسلام علم الهدا امام جمعه مشهد که خطاب کردن مردم معترض به کودتای انتخاباتی سال 88 به بزغاله و گوساله، در سخنرانی راهپیمائی حکومتی- ساندیسی در کارنامه او ثبت است، روز گذشته در نماز جمعه مشهد گفت:

دولت بر اساس بینشی که داشت (توجه کنید که مذاکرات ناشی از بینش دولت معرفی می شود) تحولاتی را در سیاست خارجی به وجود آورد و عزیزان در مساله مذاکرات و توافق فعالیت‌های چشمگیری انجام دادند و مورد اعتماد مقام معظم رهبری نیز بودند.

چیزی که در رفت و آمدها احساس می‌شود ما را وحشت زده می‌کند، رهبری در جلسه دو روز گذشته با اعضای هیات دولت این مطلب را به عنوان نگرانی خود مطرح کردند(البته رفت و آمد را رهبر نگفته بود و علم الهدا حرف دل خودش را می زند) و فرمودند آمریکا و اسرائیل دشمن ما هستند و این دشمنی روز به روز افزایش پیدا می‌کند.

آمریکا از هر نزدیکی برای توسعه این دشمنی استفاده می‌کند و ما می‌ترسیم این توافق بستر این مساله را مهیا کند. غرب ایده براندازی نظام و رهبری جمهوری اسلامی ایران را دارد. (آن حمایت از بینش دولت و مذاکرات تعارف بود و علم الهدا حرف دلش را اینجا می زند و البته از قول رهبر!) وزیر خارجه انگلیس که به تهران می‌آید زیر پایش فرش قرمز می‌اندازند و او در پاسخ به سوال خبرنگار بی.بی.سی می‌گوید ما فکر می‌کنیم ایران نسبت به اسرائیل تغییر موضع می‌دهد. (وزیر خارجه انگلیس فعلی که به کار می برد "میدهد" است و معنای آن اینست که ایشان اینطور فکر می کند وی یا حدس می زند ولی علم الهدا آن را نقد کرده و به حساب دولت چک بی محل می کشد!)

سفارتخانه‌ای که بیش از 100 سال سابقه صدها جنایت دارد و هر ضربه‌ای که به کشور وارد شده به واسطه این‌ها بوده است مجددا در کشور بازگشایی شده است. این سفارت و پایگاه عملیاتی و خرابکاری باز شده است و بعد از آن هم به بنگاه خبرپراکنی و دروغ‌گویی بی.بی.سی مجوز فعالیت داده شده است.

(این که انگلیس چه می خواهد بکند، بستگی دارد به این که ضعف های حکومت در کجاست که آنها از آن روزنه وارد شوند و معمولا این روزنه نیروهای نظامی اند، چنان که در کودتای 28 مرداد بود. بنابراین، باید از داخل سپاه ترسید که سیمش را بیاندازد روی سیم انگلیس و یا امریکا والا یک سفارتخانه از هر طرف قابل کنترل چه می تواند بکند که دولت آن کشور بدون سفارتخانه نتواند بکند؟ دست از این حقه بازی ها و بندبازی ها نمی خواهند بردارند. مملکت 8 سال غارت شد و به خاک نشست و برنده اش همین انگلیس و امریکا و بقیه کشورهای غربی بودند و امثال همین علم الهداها حامی دولت ان 8 سال. چرا آن موقع نگران رفت و آمدها و انتقال پولهای نفت و شمش طلا و ارزهای نقد کشور به خارج از کشور و ارتباط های پنهان با نمایندگان همین انگلیس و امریکا و آلمان در ترکیه و شیخ نشین های خلیج فارس نبودند؟)

پیک نت 7 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: