ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 شهریور   ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

خبرهای کوتاهی که باید

با دقت زیاد آنها را خواند! 
 
 
 
 

 

گاهی، بعضی خبرها، حتی اگر چند جمله کوتاه باشد هم باندازه یک تحلیل مفصل و مشروح بازتاب دهنده آرایش نیروئی در حکومت است که باید آن را برجسته کرد تا مردم هوشیارتر از گذشته به پای صندوق های رای بروند و بدانند قدرت در کجاست و دولت در برابر چه قدرتی قرار دارد.

روز گذشته خبرگزاری های داخلی از اجلاس مشترک مسئولان استانی حزب موتلفه اسلامی، (حزب سرمایه داری بزرگ تجاری ایران که اصناف را نیز در چنگ خود دارد) جبهه پایداری وابسته به مصباح یزدی و جمعیت ایثارگران که زیر سایه سپاه و بسیج عمل می کند در سالن اختصاصی موتلفه اسلامی خبر دادند. سه جریانی که همراه و همگام در مجلس کنونی اند و علیه دولت روحانی عمل می کنند و پشتشان گرم است به درآمد بی حساب و کتاب کمیته امداد و بودجه های محرمانه موسسه مصباح یزدی در قم و برخی نهادهای امنیت موازی که نام خود را گذاشته اند ایثارگران.

حالا ببینیم چه کسانی برای این اجلاس پیام فرستاندند و درحقیقت پشت جبهه حکومتی آن هستند.

آیت‌الله محمد علی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و از امام جمعه های موقت تهران، حجت الاسلام تقوی دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، آیت الله یزدی رئیس حکومتی جامعه روحانیت حوزه علمیه قم و در واقع رئیس حکومتی حوزه علمیه قم.

پیام آیت الله یزدی را تقوی خواند و از طرف او سخنرانی کرد زیرا یزدی که رئیس مجلس خبرگان هم شده چنان بیمار است که با چرخ دستی اینطرف و آنطرف برده می شود و صرفا برای جلوگیری از ریاست هاشمی رفسنجانی در مجلس خبرگان او را رئیس این مجلس کردند. موحدی کرمانی هم چون درمشهد بود پیام تصویری اش پخش شد و آیت الله مصباح یزدی هم  سخنران اصلی بود.

همه آنها حامیان احمدی نژاد بودند و دخیل در کودتای 88 و حالا جمع شده اند که مجلسین بعدی شورا و خبرگان را درچنگ خود نگهدارند تا بعد از آقای خامنه ای، رهبر تعیین کنند!

پیک نت 7 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: