ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 شهریور   ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

گردهمآئی اصلاح طلبان گیلان

یک دلار در دوران جنگ

و موسوی از کشور خارج نشد! 
 
 
 
 

 

گردهمایی بزرگ اصلاح طلبان گیلان در سالن خاتم الانبیاء اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.   سایت خبری استان گیلان خبر بالا را اعلام کرد. در سایت گیلان آمده است:

حجت الاسلام محسن رهامی از چهره های مورد توجه جنبش دانشجوئی و رئیس کمیته مرکزی انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در این نشست حضور یافت و گفت:

حرکات همان‌طور که در علم پزشکی به سمت مطالعات جدید می‌رویم در اصلاح ساختار حکومت نیز باید مطالعه و به سمت ایده‌های نو برویم و اگراین کار دیر صورت بگیرد ضرر خواهیم کرد. ما معتقدیم سیستم باید اصلاح شود. ما انتظار داریم با این شرایط به سمت تشکیل و تحزب حرکت کنیم.

آیا می‌توانید یک دلار از دولت نخست وزیر دوران جنگ پیدا کنید که از کشور خارج شده باشد؟ چون مجلس آن دوران مو را از ماست بیرون می‌کشید! باید سیستم سالمی ایجاد کنیم که اداره کنندگانش علاوه بر به کارگیری افراد متخصص پاک دست باشند.

مجلسی که اکنون با تعداد سوالاتش از وزیران دولت یازدهم باعث فرسایش آن‌ها شده آن زمانی که پول از کشور خارج و خزانه خالی می‌شد و این بحران‌های عظیم در کشور به وجود آمد کجا بود و حواسشان کجا بود؟ اصلاح طلبان خواستار یک انتخابات وسیع، با حضور همه جانبه و صندوق رای پر و مطمئن هستند.

احزاب باید بر روی مسائلی مانند آسیب‌های اجتماعی و گسل‌ها، پایین آمدن سن اعتیاد و طلاق کار کنند. تلاش ما این است که تحزب را به عنوان یکی تجربه جهانی استان به استان اجرا کنیم.

در حالی که ما ذیل منشور ۷ سازمان ملل قرار گرفته بودیم با درایت روحانی و ظریف نجات پیدا کردیم. اگر کسی در دوران انتخابات ۸۸ در ستاد موسوی یا کروبی بوده نباید به این واسطه کارش غیر قانونی تلقی شود. باید برای حل مسایل راه حل پیدا کنیم.

پیک نت 15 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: