ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 شهریور   ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

دیدار دانشجوئی با حسن خمینی

شما آرمان ها را فریاد کنید

تا سیاسیون یادشان نرود آرمان ها را 
 
 
 
 

 

سایت جماران، از دیدار حسن خمینی با اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران خبر داد که طی آن علامه حسن خمینی گفت:

جنبش دانشجویی باید آرمان‌ها را فریاد کند تا فعالان سیاسی آن را فراموش نکنند، بسیاری اوقات گروه‌ها و فعالان سیاسی پس از ورود به عرصه فعالیت هدف و آرمان اصلی را فراموش می‌کنند و برای آنها نفس گفت و گوها، دعواها و نشست‌ها موضوعیت پیدا می‌کند، اما جنبش‌ دانشجویی، NGOها و جریانات اجتماعی زنگ خطرهایی هستند که باید آرمان‌های اولیه جامعه را همیشه فریاد کنند و در این مسیر خودسانسوری نکنند.

اگر تشخیص می‌دهید اولویت امروز جامعه کار سیاسی است اما نمی‌توانید سخن خود را بگویید فعالیت نکنید، زیرا قرار نیست همه وارد چنین فعالیت هایی شوند، بلکه کسانی باید بیایند که توان پرداخت هزینه‌های پیگیری این مطالبات را دارند.

اگر امید نباشد حرکتی پیش نمی آید؛ البته ممکن است یک امید به نتیجه نرسد اما مسلّم است که هیچ فرد یا جریانی بدون امید - ولو واهی- به جایی نمی رسد.

در مجموع دولت آقای روحانی در مسیر درست حرکت می کند و در خصوص شیب حرکت آن هم باید شرایط زمانی را در نظر گرفت و بر اساس شرایط هر لحظه قضاوت کرد.

در خصوص مطالبات دانشجویی سکوت نکنید و اگر در جایی می بینید که ظلم اتفاق افتاده است بگویید، زیرا سم مهلک برای جریانات دانشجویی این است که نسبت به اتفاقی که ظلم می دانند مصلحت اندیشی شخصی کنند؛ اگر احساس می کنید نسبت به کسی ظلم شده است، آن را بگویید و قطعا کسانی هستند که در این مسیر به شما کمک می کنند.

از تجربیات ادوار قبلی انجمن خودتان استفاده کنید.

پیک نت 15 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: