ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 شهریور   ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

پاسخ محسنی اژه ای به همسر هاشمی رفسنجانی

من عذاب وجدان ندارم

خانواده هاشمی "دَرد" دارد! 
 
 
 
 

محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضائیه و بلبل قضائی (سخنگوی این قوه) نامه اخیر بیت هاشمی رفسنجانی و همچنین نامه همسر هاشمی رفسنجانی را در اعتراض به محرمانه نگهداشتن آنچه در دادگاه مهدی هاشمی گذشت به دادستان تهران ارجاع داد. اژه ای که نامه اش را از طریق دفتر خود ارجاع داده، در نامه اش نوشته من عذاب وجدان ندارم و از زندانی شدن مهدی هاشمی خود ایشان "همسر هاشمی" ناراحت است و درد دارد!

اژه ای که معروف به عدم تعادل عصبی است و یکی از نمونه های معروف این حالات او پرتاب کردن قندان به طرف عیسی سحر خیز در جلسه مطبوعات در دوران ریاست جمهوری خاتمی و سپس حمله به وی و گاز گرفتن بازوی اوست، در نامه خود نوشته است:

«نامه سرکار خانم عفت مرعشی را ملاحظه نمودم بر خلاف نوشته ایشان اینجانب هیچگونه ناراحتی و عذاب وجدانی نسبت به مسئله مورد اشاره مشارالیها (محکومیت فرزندشان مهدی هاشمی به جرم اختلاس، ارتشاء و مسائل ضد امنیتی) ندارم و از نامه غیرمتعارف و غیر مسئولانه نامبرده معلوم می‌شود که چه کسی ناراحت است و درد دارد. نامه مشارالیها ارتباطی با این جانب ندارد لذا عیناً خدمت دادستان محترم عمومی و انقلاب تهران ارسال تا چنانچه همانند برخی نوشته‌های منتسب به بیت آقای هاشمی رفسنجانی مشحون به توهین و افترا باشد اقدام مقتضی به عمل آورده و عنداللزوم مسائل مطروحه را پاسخ دهند.»

پیک نت 16 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: